همشهری آنلاین: علیرضا امامی‌فر مربی تیم فوتبال سپید رود رشت گفت: باخت امروز یک اتفاق دور از انتظار بود، هیچکدام از اعضای کادر فنی، بازیکنان و عوامل تیم نمی‌خواستند این اتفاق بیفتد

امامی‌فر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا امامی‌فر مربی تیم فوتبال سپید رود رشت، در نشست خبری بعد از بازی با استقلال تهران  گفت: باخت امروز یک اتفاق دور از انتظار بود، هیچکدام از اعضای کادر فنی، بازیکنان و عوامل تیم نمی‌خواستند این اتفاق بیفتد. چیزی که ما متوجه شدیم این است که نقاط ضعفی مشاهده شده و امیدواریم در تعطیلات این مشکلات حل شود.

فکر نمی‌کردیم بازی به این شکل پیش برود

او افزود: استقلال با چنین توانی، با این مهره‌ها و این بازیکنان باید در کورس قهرمانی باشد. دیدید که تغییرات زیادی در تیم ما رخ داده و فکر نمی‌کردیم بازی به این شکل پیش برود. مد نظر کریمی تلاش و تلاش است و در این ۵۰ روز تعطیلی تیمی را روانه مسابقات می‌کنیم که به شکلی بازی کند که در شخصیت سپیدرود باشد.

نام بازیکنان مهم نیست بلکه نام سپیدرود مهم است

امامی‌فر ادامه داد: ما در رختکن صحبت‌هایی را با بازیکنان انجام دادیم که نام بازیکنان مهم نیست بلکه نام سپیدرود مهم است. در لیگی که خیلی پرتلاطم است تیم‌های خوبی مثل پیکان ۶ بازی پیاپی می‌بازند و تیم‌هایی که از آن‌ها امتیاز کسر می‌شود در سطح چندان پایینی نیستند. امروز بازیکنان ما درس بزرگی گرفتند، چون همانطور که از روز اول گفتم ما تا آخر لیگ کار بسیار دشواری داریم. ساده‌ترین کار یک حفظ توپ است که ما در تمرین مرتب روی آن تأکید می‌کنیم، ولی امروز نتوانستیم آن را انجام دهیم البته وظیفه ما این است که آنالیز کاملی نسبت به شرایط داشته باشیم و به دنبال جذب بازیکن بوده و امیدوار هستم مسائل مالی هم به ما کمک کند که بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

بازیکنان باید تلاش بیشتری انجام دهند

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: امروز علی کریمی بعد از بازی بازیکنان را در زمین نگه داشت و خطاب به آن‌ها گفت که اگر واقعاً توانشان این است پس نباید انتظار دیگری از او داشته باشند. بازیکنان باید تلاش بیشتری انجام دهند تا بتوانند مقابل تیمی مثل استقلال دوام بیاورند. در نیم‌فصل دوم شاید بازی‌ها ۴ و ۵ روزه برگزار شوند پس در آن صورت بازیکنان چگونه می‌خواهند تحمل کنند، تمام بازیکنان باید تفکرشان را عوض کنند.

هر بازی شرایط خودش را دارد

مربی سپیدرود در خصوص  استفاده نکردن از مهرداد بایرامی در بازی گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد اینکه مهرداد بایرامی بازی کند یا نه، به درد سپیدرود نمی‌خورد و اینکه تمرکز بازیکنان از بین می‌رود می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. ما باید مشکلات را پیدا و آن‌ها را حل کنیم.

انتظار نداشتیم تیم ما ۵ گل دریافت کند

امامی‌فر در خصوص اینکه آیا اختلاف تیمش با استقلال ۵ گل بود، گفت: اصلاً من همان اول هم گفتم اختلاف ما ۵ گل نبود و واقعاً انتظار نداشتیم تیم ما ۵ گل دریافت کند. استقلال شانس‌های زیادی داشت، ولی اختلاف این عدد نبود. تمرکز بازیکنان ما باید بیشتر از این‌ها می‌شد، چون آن‌ها اشتباهات فردی می‌کردند که چندان زیاد نبود، ولی اشتباهات فردی ما خیلی تأثیرگذار بود، شما دیدید که تعویض آخر استقلال تبریزی بود و این نشان می‌دهد آن‌ها چه شرایط خوبی داشتند.

کد خبر 424773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha