طرح «هم‌نمک» برای نخستین بار با هدف اهدای غذای گرم به نیازمندان توسط مؤسسه خیریه خانه مهر امام رضا(ع) و با مشارکت زوج‌های جوان در منطقه ۶، اجرا می‌شود.

اجتماعي

به گفته مدیر روابط‌عمومی این مؤسسه، زوج‌های جوان در آستانه آغاز زندگی مشترک، می‌توانند با اهدای غذای مازاد مراسم عروسی‌شان در این کار خیر و خداپسندانه مشارکت و نیازمندان را در شادی‌شان شریک کنند.

«حمیده هوشیارمؤید» در گفت‌وگو با همشهری محله گفت: «بسیاری از زوج‌ها دلشان می‌خواهد زندگی مشترکشان را با یک اتفاق خوب و دلنشین یا یک لبخند و شادی ماندگار شروع کنند که شرکت در طرح  هم‌نمک می‌تواند بهترین گزینه باشد. گاهی در مراسم عروسی برخی از مهمانان نمی‌آیند و غذا اضافی می‌ماند. زوج‌های جوان می‌توانند با مشارکت در این طرح غذاها را در سفره نیازمندان قرار دهند و با آنها همسفره شوند.» غذاها پس از جمع‌آوری در مدت کوتاهی به دست نیازمندان می‌رسد.

او ادامه داد: «غذاها معمولاً داخل ظروف بزرگ تحویل مأموران مؤسسه خیریه خانه مهر امام رضا(ع) می‌شود که پس از انتقال به آشپزخانه مؤسسه در ظروف یکبارمصرف و بهداشتی بسته‌بندی و در بین نیازمندان منطقه توزیع می‌شود.» تماس به شماره ۴۴۷۴۳۴۱۰ و سامانه ۱۸۰۱ راه‌های ارتباطی زوج‌های جوان با این مؤسسه و شرکت در طرح  هم‌نمک است. مؤید، اهالی را به مشارکت هرچه بیشتر در طرح  هم‌نمک دعوت کرد و گفت: «از شهروندانی که در اطلاع‌رسانی و تبلیغ طرح  هم‌نمک با ما مشارکت کنند استقبال می‌کنیم و امیدواریم هر شهروند یک سفیر  هم‌نمک شود و حتی اگر مازاد خوراک و غذا ندارند در اطلاع‌رسانی این طرح یاری‌گر ما باشد.»

کد خبر 424187

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha