همشهری آنلاین: شهردار منطقه ۹ گفت: با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، می‌بایست با همکاری تمامی ارگان‌ها نسبت به برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم و دستاوردهای انقلاب برای نسل‌های آینده با تمام وجود تلاش کرد.

شهرداري منطقه 9

جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با حضور شهردار منطقه، مدیران شهری و ائمه جماعات منطقه ۹ برگزار شد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید علی مفاخریان ضمن تبریک ایام هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و توصیه‌هایی که دست‌اندرکاران برگزاری مراسم دهه فجر و ۲۲بهمن ارائه کرده‌اند، می‌بایست جلسات به صورت مستمر و منظم برگزار شود.

او با اشاره به میزبانی شهرداری منطقه ۹ در برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی بر باشکوه‌تر برگزار کردن این جشن‌ها تاکید کرد.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به بازدید ائمه جماعات از پروژه‌های شهری منطقه ۹ بیان داشت: این قبیل برنامه‌ها در جهت آگاهی شهروندان از پروژه های قابل بهره‌برداری و در دست اقدام انجام شده‌است و برگزاری تور شهرگردی برای شهروندان نیز در دستور کار قرار دارد تا بتواند مثمر ثمر واقع شود.  

مفاخریان در خصوص پروژه رو به اتمام اندیشه‌سرای استاد عبدالکریم گفت: این اندیشه‌سرا ترکیبی از مجموعه موزه و کتابخانه است که برای گروه های خلاقانه، تخصصی و کودکان در نظر گرفته شده؛ ضمن این‌که قرار است با ارائه فراخون عمومی، شهروندان را به اهدای کتاب از کتابخانه‌های شخصی دعوت کنیم.

او تاکید کرد: این پروژه در اواخر سال جاری با همکاری و مشارکت شهروندان و سازمان های اجرایی به بهره‌برداری می‌رسد و از اهداکنندگان کتاب به این مجموعه در مراسم افتتاحیه دعوت به عمل می‌آید.

شهردار منطقه ۹ در خاتمه با بیان این‌که می‌بایست نسبت افزایش آگاهی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کرد، اذعان داشت: می‌بایست کارنامه‌های عملکردی که در حوزه‌های اجرایی وجود دارد را ارائه کرد و دستاوردهای انقلاب را در قالب‌های شهری، منطقه یا استانی دسته‌بندی و هم‌زمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده هدیه کرد.

کد خبر 423685

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha