مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی معابر منطقه ۱۹ با ریسه‌های نوری و پرچمی زیباسازی شد.

همزمان با چهلمین جشن شکوهمند انقلاب اسلامی معابرمنطقه ۱۹ آذین بندی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اداره زیبا سازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه اقدام به آذین بندی در ابتدای اتوبان خلیج فارس، محورهای بزرگراهی، ساختمان های ستادی شهرداری میادین و معابر سطح منطقه به طول 52 هزارو پانصد متر با انواع ریسه نوری، سوزنی و پارچه ای کرده است.

وی ادامه داد: در راستای جلوه بخشی هرچه بیشتر به هویت ملی و میهنی در این ایام 805 تخته پرچم ایران در معابر و پل‌های سواره رو و 120 متر مربع آذین بندی با پارچه ساتن رنگی در بوستان شهرداری منطقه و میدان شقایق نصب شد.

زنگنه فر با اشاره به تبلیغات فرهنگی در این ایام خاطر نشان کرد: در همین راستا 840 متر مربع بنر پرتابلی و 156 متر مربع بیلبورد در سطح منطقه نصب شده است.

معاون شهردار منطقه افزود: 12 عدد المان نوری در ورودی بوستان بزرگ ولایت و عرشه پل های سواره رو نصب ضمن اینکه 3 مورد حجم های نوری مناسبتی 22 بهمن نیز در سطح منطقه نصب شده است.

کد خبر 397660

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha