مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سرپرست  شهرداری منطقه یک تهران گفت: ۱۱ سایت برف‌روبی شمال تهران با استقرار نیروهای انسانی، تجهیز ماشین‌آلات سبک و سنگین و شناسایی نقاط بحرانی و مسیرهای مربوطه آماده استقبال از زمستان شدند.

برف‌روبي

به گزارش ایسنا، اسماعیل بدریان در بازدید از سایت‌های برف‌روبی، نقاط آبگیر منطقه و پروژه‌های در حال اجرا منطقه یک تهران گفت: با توجه به تغییرهای جوی اخیر و موقعیت جغرافیایی منطقه یک با هدف تسریع در خدمات‌رسانی به موقع به شهروندان و کاهش مشکلات ناشی از بارش برف، ستاد برف‌روبی با محوریت نواحی ده گانه در شهرداری منطقه یک تشکیل شد و اقدام به جانمایی ماشین‌آلات و تجهیزات برف‌روبی در سایت‌ها کرد.  

او افزود: این ستاد از اواسط آبان ماه در نواحی فعالیت کاری خود را آغاز کرده است و فعالیتش تا ۱۵ اسفند ماه ادامه می‌یابد. دراین مدت نیروی انسانی مورد نیاز برای انجام کلیه امور برف‌روبی تحت دستور نواحی و نظارت معاونت امور شهری انجام وظیفه خواهد کرد.

بدریان در ادامه گفت: در بازدید انجام شده از سایت‌ها کلیه ماشین آلات سبک و سنگین تعمیر اساسی و تحویل واحدهای اجرایی شدند و آماده مانور در موقعیت های بحرانی هستند. در حال حاضر۴۵۰ مخزن ۶۰۰ لیتری در سطح نواحی تعبیه و شن مخصوص برای استفاده شهروندان هنگام بارش برف داخل آن‌ها دپو شده‌است.

او با حضور در زیرگذر قیطریه وضعیت آبگرفتگی این محل را نیز مورد بررسی قرار داد و همچنین از پروژه‌های در حال اجرا باغ اراج، دوربرگردان بزرگراه شهید چمران، رود دره‌ها و... بازدید کرد.

کد خبر 423672
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha