یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
۰ نفر

جمعیت فراگیر زندگی خوب، تشکلی مردم‌نهاد و خیریه است که تلاش دارد با حضور در کلونی‌های آسیب، زمینه دسترسی آسان، ارزان و بدون دغدغه مردم نیازمند به خدمات بهداشتی، درمانی، اجتماعی و فرهنگی را در محله‌های آسیب دیده فراهم کند.

حسین بابازاده مقدم مدیرعامل جمعیت فراگیر زندگی خوب

این تشکل ۲ سال پیش با حضور ۱۵ نفر فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون توانسته گروه بزرگی از پزشکان و دست‌اندرکاران فعالیت‌های خیرخواهانه اجتماعی را گرد هم آورد. درمحله هرندی، ۷۰ نفر شامل پزشکان متخصص، دندانپزشک، روان‌شناس، ماما و... حضور دارند و بخشی از مشکلات اهالی را پیگیری می‌کنند. ما تلاش داریم اگر کودکی مجبور است کار کند با حمایت‌های اجتماعی گروه و خیّران حامی آن، کار نکند یا مصرف‌کننده مواد که به ما مراجعه کرده است، دست از این کار بکشد. برای تحقق چنین هدفی، برای افرادی که تصمیم خود را برای خروج از حلقه آسیب‌های اجتماعی گرفته‌اند پرونده مقدماتی تشکیل می دهیم و با پیگیری پرونده تلاش می‌کنیم فرد به زندگی عادی بازگردد. 

می‌توانم بگویم که اگر همه تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در هرندی به این تصمیم برسند که با هم‌افزایی مشکلی از مشکلات مردم محله را برطرف کنند آن زمان می‌توان مدعی بود که تشکل‌های مردم‌نهاد، وظیفه خود را به درستی انجام داده‌اند. ما در تشکل مردم‌نهاد زندگی خوب، آماده‌ایم دست یاری به سوی همه تشکل‌های فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی دراز کنیم و در حد توان خود، حمایت‌کننده تشکل‌های همسو باشیم. خیّران و علاقه‌مندان به وقف مال یا وقت و تخصص می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۷۳۵۹۷۶۶ در ارتباط باشند تا به عضویت این گروه درآیند و یکی از خادمان مردم در مناطق محروم باشند. 

  • حسین بابازاده مقدم مدیرعامل جمعیت فراگیر زندگی خوب
کد خبر 423651

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha