همشهری آنلاین: شاگران برانکو در شرایطی که ۶ بازیکن خود را نداشتند توانستند از سد پیکان بگذرند.

عليپور

پرسپولیس دوشنبه ۲۸ آبان، در آزادی میزبان پیکان بود. شاگران برانکو در شرایطی پا به میدان گذاشتند که بعد از نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، به لحاظ روحی شاداب نبودند. سرخ‌پوشان علاوه بر این مشکل در این بازی ۶ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و یا حضور در تیم‌های ملی کشور، تیم امید و تیم ملی عراق در اختیار نداشتند. این موضوع باعث شده بود که برانکو علاوه بر کمبود برانکو، تعدادی از بازکنانش را نیز در پست‌های غیر تخصصی به کار گیرد.

بازی در نیمه اول با تعادل آغاز شد اما به مرور، تسلط شاگردان جلالی بیشتر به چشم می‌خورد. این نیمه اگر چه فاقد حملات جدی روی دروازه‌ها بود اما این شاهین ثاقبی بود که با استفاده از غفلت مدافعان پرسپولیس یک توپ معولی را به نخستین گل بازی تبدیل کرد.

برانکو، اما در نیمه دوم پست‌های بازیکنانش را تغییر داد و در طول ادامه بازی از چند بازیکن جوان‌اش نیز بهره جست. پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و سرانجام در دقیقه ۷۷ کمال کامیابی‌نیا با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد از این گل علیپور که تنها در ۱۸ قدم حاضر بود از یک زاویه بسته شوتی روانه دروازه کرد که با اشتباه محرز وحید شیخ‌ویسی دروازه‌بان پیکان در دفع آن، به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

پرسپولیس که عادت نکرده نترس بازی کند و تا پایان، بازی را جدی بگیرد، توانست از این روحیه استفاده کند و با کسب این پیروزی و کسب ۲۰ امتیاز در مکان چهارم جدول بایستد. سایر تیم‌ها یازده و یا دوازده بازی انجام داده‌اند.

پیکان نیز با اندوخته ۱۶ امتیازی خود در مکان ششم جدول قرار گرفت.

کد خبر 423141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    0 0
    انقدر از نبود بازیکن در این تیم سرخ پوش نگوهید وننویسید چون ارزش بوده ها را محترمانه بی ارزش کرده اید !!!!