همشهری آنلاین: چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی وششمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت با حضور مدیرکل مرکزاستاد و انتشارات دانشگاه علمی و کاربردی کشورافتتاح شد.

چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی و کاربردی خراسان رضوی، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی خراسان رضوی در حاشیه مراسم افتتاحیه که ۲۷ آبان ماه در هتل پارس مشهد انجام شد، گفت: این نمایشگاه از امروز به مدت دو روز در حال برگزاری است وشامگاه دوشنبه اختتامیه با تقدیر از کارآفرینیان برتر مرتبط با این دانشگاه به کار خود پایان می دهد.

مرتضی تشکری افزود: نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی نیز ۲۲ واحد علمی کاربردی و ۲۵ موسسه، شرکت  و بنگاه اقتصادی خراسان رضوی با هدف زمینه سازی برای اشتغال و کارآفرینی دانشجویان و پیوند بین صنعت و دانشگاه حضور دارند.

وی گفت: در حاشیه این نمایشگاه نیز شش کارگاه آموزشی با موضوع 'کارگاههای کشاورزی نوین، تهیه و تدوین طرح کسب و کار، ایده یابی برای خلق محصول جدید، شناسایی فرصتهای جدید کسب و کار، نحوه ارائه طرح به سرمایه گذار و ایده یابی و کارآفرینی موفق در بازار دارای نوسان' توسط مراکز علمی کاربردی و شرکت مهددانش پارسیان در حال برگزاری است.  

ارائه خدمات کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی به صورت رایگان

 رئیس دانشگاه علمی و کاربردی خراسان رضوی  غرفه های این نمایشگاه ارائه دهنده محصولات در حوزه مشاغل خانگی، فضای کسب و کار، رشته شغل‌های دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی و کارآفرینان برتر و دستاوردهای علمی و پژوهشی است. کارآفرینان برتر این نمایشگاه نیز معرفی می شوند و کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی در حاشیه نمایشگاه به صورت رایگان خدمات ارائه می دهد.

تشکری با اشاره به جشنواره درون دانشگاهی حرکت اظهار کرد: هدف جشنواره ملی درون دانشگاهی حرکت تجلیل از برگزیدگان خالق آثار و دستاوردهای علمی جشنواره و رونق بخشی به خلاقیتهای دانشجویان در انجمنهای علمی دانشگاهی است.  

تشکری  با بیان این که  ۲۰ واحد علمی کاربردی استانی از سراسر کشور در جشنواره حرکت حضور دارند، اظهار کرد: ۹۴۶ اثر از دانشجویان این واحدها به دبیرخانه جشنواره ارائه شد، ۸۷۶ اثر مورد داوری قرار گرفت و ۸۱ اثر برگزیده شد.  

وی موضوع آثار ارائه شده به این جشنواره را 'انجمنهای علمی برتر، فعالیتهای علمی خلاقانه، نشریه، محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه با موضوع آب و محیط زیست' در قالب پنج گروه علمی علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاوزی و هنر و معماری ذکر و بیان کرد: بیشترین آثار برگزیده مربوط به واحدهای استانهای تهران، البرز، اصفهان، خوزستان و مرکزی است.  

چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی و ششمین جشنواره ملی درون دانشگاهی حرکت دانشگاه علمی کاربردی طی امروز و فردا در هتل پارس مشهد  در حال برگزاری است و شامگاه دوشنبه اختتامیه این نمایشگاه و جشنواره با حضور دکتر امید رئیس دانشگاه علمی و کاربردی کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 423037

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha