سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
۰ نفر

بیمارستان‌های دولتی پرتعداد منطقه۲ مانند بیمارستان‌های مدرس، رسول اکرم(ص) و میلاد، همراه‌سرایی ندارد.

مناطق شهر

به همین دلیل در اطراف بیمارستان‌ها به‌ویژه در محدوده بیمارستان رسول اکرم(ص) که بیش از ۲۰‌درصد بیمارانش را شهرستانی‌ها تشکیل می‌دهند، برخی همراهان بیماران چادرهای مسافرتی در هر گوشه و کناری برپا می‌کنند. این مسئله نه تنها باعث گله اهالی شده، بلکه مشکلاتی را برای همراهان بیماران به دلیل نبود امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، جای پارک خودرو، استحمام و... به وجود آورده است.

درحالی که چند سال پیش شهرداری منطقه ۲ ساختمانی را در خیابان امام منتظر(عج)، کوچه ربیعی برای همراهان تدارک دیده بود اما گویا طولانی شدن روند اداری این کار مانع از بهره‌برداری از آن شد. در نهایت نیمه اول امسال شهرداری منطقه تصمیم گرفت مسئولیت ساماندهی همراهان در ساختمان همراه‌سرا را به خیریه‌ای واگذار کند اما گویا همچنان همراهان بیماران باید زیر چادرهای مسافرتی با بیماران خود همراهی کنند.

«یوسف مزارعی» معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲ می‌گوید: «تمامی مراحل اداری برای واگذاری همراه‌سرا به خیریه انجام شده بود اما ایجاد تغییرات در اعضای هیئت امنای خیریه باعث شد تا فرایند بهره‌برداری طولانی‌ شود. بنابراین فقط با امضای چند تفاهمنامه توسط هیئت‌امنای جدید و شهرداری، همراهان بیماران ساماندهی می‌شوند.»

کد خبر 422572

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha