همشهری آنلاین: دومین جلسه محاکمه صرافان صبح امروز، ۲۰ آبان، در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران اقتصادی به صورت غیرعلنی برگزار شد.

صرافان متهم به اختلال اقتصادي

حسن خدادادی وکیل مدافع دو تن از متهمان ارزی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در این جلسه پیمان ارغوانی، حمید انصاری و سید مازن قاینی به ادامه دفاعیات خود پرداختند و قاضی ختم رسیدگی به پرونده این سه متهم را اعلام کرد.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: جلسه بعدی رسیدگی به اتهام دو متهم دیگر، احسان صفوی امیر و بهداد بهرامی روز چهارشنبه ۲۳ آبان برگزار می شود.

خدادادی یادآور شد: در جلسه نخست وکلای متهمان از قاضی دادگاه درخواست کردند که در جلسه بعدی رسیدگی به اتهام صرافان، بازرسان بانک مرکزی یا نماینده‌ای از سوی بانک مرکزی حضور داشته باشد اما در دادگاه اعلام شد که بازرسان هفته گذشته به دادگاه احضار شدند و اظهارات خود را ارائه دادند.

به گزارش ایرنا، نخستین جلسه رسیدگی به اتهام پنج صراف، نهم آبان به ریاست قاضی اسدالله مسعودی مقام به صورت علنی برگزار شد.

پیمان ارغوانی، سیدمازن قاینی، بهداد بهرامی، حمید انصاری، احسان صفوی امیر پنج مدیر صرافی هستند که به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق خرید و فروش عمده ارز با سوء استفاده از کارت ملی اشخاص مختلف به میزان ۱۵۱میلیون و ۱۲۱هزار و ۶۷۴ دلار محاکمه می‌شوند.

اتهام احسان صفوی امیر خرید و فروش غیر قانونی ارز به مبلغ ۴١ میلیون و ۶۴٣ هزار و ٣٩٠ دلار، بهداد بهرامی ٣٩ میلیون و ٩٠ هزار و ٨۵٠ دلار، سید مازندران قاینی ٣٠ میلیون دلار، حمید انصاری ٢۴ میلیون و ۵٩٠هزار و ۴۵٠ دلار و پیمان ارغوانی ١۵ میلیون و ١٨٧ هزار و ٩٨۴ دلار به صورت عمده است.

کد خبر 422343

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha