همشهری آنلاین: در بیست و نهمین جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه زاینده‌رود، ساز و کارهای لازم برای جمع‌آوری و ساماندهی پسماندهای حاشیه رودخانه خارج از محدوده روستاها اندیشیده شد.

290

به گزارش مهر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری ضمن بیان این که عمده زباله‌های تولید شده در حاشیه رودخانه زاینده‌رود خارج از حریم روستایی، مربوط به گردشگران است، گفت: بخش قابل توجهی از این زباله‌ها ماندگاری طولانی در محیط دارند.

شهرام احمدی افزود: در راستای تداوم برنامه‌های حفاظتی جهت حفظ کیفیت رودخانه زاینده‌رود، مدیریت مسائل مربوط به پسماند در حوزه این رودخانه در دستور کار شورای حفاظت کیفی این رودخانه قرار گرفته است.

وی ضمن برشمردن برنامه‌های قبلی جهت مدیریت پسماند تصریح کرد: در بیست و نهمین نشست این شورا، ساز و کارهای لازم جهت جمع‌آوری پسماندهای حاشیه رودخانه زاینده‌رود خارج از محدوده روستاها، با همراهی و همکاری دستگاه‌های مسئول و مرتبط اندیشیده شد.

شورای حفاظت کیفی رودخانه زاینده‌رود به دبیری حفاظت محیط زیست و با حضور مدیران و مسئولان دستگاه های عضو کارگروه در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

کد خبر 422142
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha