گروه سیاسی: رئیس‌جمهوری که در شب عاشورای حسینی در جمع دانشجویان عزادار کوی دانشگاه تهران حضور یافته بود، گفت: هسته ای شدن ما نه تنها بدون دادن امتیاز بود بلکه امتیازاتی را نیز از آنها گرفتیم و با ایستادگی مردم، اکنون همه جهان ایران هسته‌ای را پذیرفته اند.

محمود احمدی‌نژاد با اشاره به رد پروتکل الحاقی که تحت عنوان اجرای داوطلبانه قرار بود به عنوان قانون در آژانس ثبت شود،‌ ادامه داد: با قبول این پروتکل، آنها به راحتی از فناوری ما مطلع می شدند.

وی در سخنانی که واحد مرکزی خبر، آن را مخابره کرده است،‌ افزود: موضوع دیگری که آنها می خواستند به ایران تحمیل کنند، این بود که در ایران هرگونه اقدامی برای حرکت در مسیر فناوری هسته ای می‌بایست قبلا به اطلاع قدرتهای غربی برسد و  ملت ایران این کار را بدتر از قرارداد ترکمنچای تشخیص داد و آن را رد کرد که این امر بدون یاری و قدرت الهی امکان نداشت.

حضور در عزاداری‌ها

رئیس‌جمهوری همچنین طی روزهای گذشته، در مراسم مختلف عزاداری در تهران شرکت کرد.

احمدی‌نژاد ظهر روز عاشورا به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) رفت و نماز ظهر عاشورا را در این مکان خواند.

به گزارش ایرنا، عزاداران حسینی در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی، نامه‌های خود را به رئیس جمهوری دادند.

وی بعدازظهر روز جمعه، همزمان با تاسوعای حسینی هم در جمع عزاداران در مرقد مطهر امامزاده صالحع در میدان تجریش حضور پیدا کرد.

فارس نیز گزارش داد: رئیس‌جمهوری که صبح جمعه در جمع عزاداران حسینی در مهدیه امام حسن(ع) تهران حضور یافته بود، همراه مردم  با مداحی سعید حدادیان به عزاداری پرداخت.

احمدی‌نژاد چهارشنبه شب هم که درجمع عزاداران حسینی در مسجد ارک حضور یافته بود، در سخنانی گفت:خشم ملت‌های منطقه مثل آتشفشان در آستانه فوران است و به تبعیت از ملت حسینی ایران، در مقابل عاملان و حامیان کشتار مردم مظلوم فلسطین خواهند ایستاد.

هشدار به اسرائیل

رئیس‌جمهوری پنجشنبه شب هم در گفت‌وگو با شبکه الجزیره هشدار داد: در صورتی که اسرائیل کشورش را هدف حمله قرار دهد با پاسخی شدید روبرو می شود.[در همین ارتباط]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جهموری، احمدی‌نژاد بعدازظهر پنجشنبه نیز در گفتگوی تلفنی با خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها به آخر خط رسیده‌اند و از اقدامات جنایتکارانه‌  خود نتیجه‌ای نخواهند گرفت و آنها باید تسلیم ملت فلسطین شوند، افزود: امروز تمام ملت ایران دعاگوی ملت مظلوم فلسطین هستند و جنایات صهیونیست‌ها را به شدت محکوم می‌کنند.[جزئیات بیشتر]

کد خبر 42113

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز