شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رپر کانادایی برای دوازدهمین بار در سال ۲۰۱۸ در فهرست ۱۰ آهنگ برتر قرار گرفت و رکورد سال ۱۹۶۴ بیتلز را شکست.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ايران‌آرت، درك با حضور افتخاري در آهنگ MIA به فهرست 10 ترانه پرفروش و برتر آمريكا راه يافت و به اين ترتيب به ركوردي پايان داد كه بيش از 50 سال پيش به نام گروه افسانه‌اي بيتلز ثبت شده بود. درك با نام اصلي اوبري درك گراهام در 10 ماه اول سال جاري ميلادي 11 نماينده در ميان 10 ترانه برتر داشت و با كار مشترك با بد باني (ستاره پورتوريكويي موسيقي پاپ) به ركورد 12 رسيد.

گروه بيتلز در 1964 با داشتن 11 ترانه در ميان 10 ترانه پرفروش ركوردي ثبت كرده بود كه تصور مي‌شد هرگز شكسته نشود اما رپر 31 ساله كانادايي در فاصله حدود دو ماه تا پايان سال 2018 آن را به نام خود سند زد. آهنگ MIA در حال حاضر در رتبه پنجم برترين‌هاست و نكته جالب اينكه سه ترانه درك امسال در صدر جدول پرفروش‌ها ايستاده‌اند. ضمن اينكه او سه ترانه پرفروش ديگر با ديگر خواننده‌ها دارد.

29 هفته ابتدايي سال 2018 به شكلي بسيار رويايي براي رپر جوان كانادايي گذاشت. او امسال با شكستن ركورد آشر به ركورد بيشترين حضور در صدر جدول پرفروش‌ها در يك سال دست يافت و در حال حاضر با داشتن 32 ترانه در جدول 10 ترانه برتر فقط مدونا (با 38 آهنگ) و بيتلز (با 34 آهنگ) را بالاتر از خود در جدول برترين‌هاي تمام دوران مي‌بيند.

پنجمين آلبوم استوديويي درك با نام «اسكورپيون» اوايل سال منتشر شد و او اين روزها در تور آمريكا به سر مي‌برد.

کد خبر 420109

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha