سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس‌جمهوری آمریکا با انتقاد از حمایت تیلر سوئیفت از دو نامزد دموکرات ایالت تنسی از کاهش ۲۵ درصدی علاقه خود به موسیقی این فوق‌ستاره ۲۸ ساله خبر داد.

تیلر سوئیفت خواننده آمریکایی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، سوئيفت كه 112 ميليون دنبال‌كننده يا فالوئر در اينستاگرام دارد و از اين نظر بالاتر از فوق‌ستاره‌اي چون كريستيانو رونالدو قرار مي‌گيرد، روز يكشنبه در صفحه رسمي خود از هوادارانش خواست با چشم باز در انتخابات ميان‌دوره‌اي آمريكا شركت كنند. او براي نخستين بار آشكارا از دو نامزد حزب دموكرات براي ورود به سنا و كنگره حمايت كرد تا خشم برخي طرفداران خود و دونالد ترامپ را برانگيزد.

پس از انتشار گسترده خبر ورود سوئيفت به دنياي سياست در حمايت از دموكرات‌ها، ترامپ پا به ميدان گذاشت و با اعلام اينكه به نامزد جمهوريخواهان در ايالت تنسي راي خواهد داد، گفت: «مطمئنم تيلر سوئيفت چيزي درباره مارشا بلكبرن، نامزد جمهوريخواهان نمي‌داند. او زني شگفت‌انگيز است. بگذاريد بگويم حالا ديگر موسيقي سوئيفت را 25 درصد كمتر از گذشته دوست دارم. متوجه شديد؟»

پرهوادارترين ستاره اينستاگرام شش سال پيش به هفته‌نامه تايم گفته بود: «من درباره سياست حرف نمي‌زنم چون ممكن است روي ديگران تاثير بگذارد و فكر نمي‌كنم آنقدر در زندگي تجربه اندوخته باشم كه به مردم بگويم به چه كساني راي بدهند.» سوئيفت روز انتخابات رياست‌جمهوري 2016 هم صرفا از هوادارانش خواست راي بدهند اما نگفت راي خودش چه كسي است. آن روز عبارت «تيلر سوئيفت به چه كسي راي مي‌دهد؟» برترين جستجوي گوگل بود.

حالا كه حمايت خواننده جوان و بسيار محبوب آمريكايي از دموكرات‌ها آشكار شده، برخي مخالفان فرصت را مناسب شمرده‌اند تا به سوئيفت بتازند. كاربري در فضاي مجازي ورود به دنياي سياست را به معني پايان عمر حرفه‌اي او دانسته و ديگري با لحني پرخاشگرانه نوشته است: «من از شرافت بانويم تيلر سوئيفت دفاع مي‌كنم تا او به شرايط عادي بازگردد.» پست سياسي تيلر در اينستاگرام بيش از يك ميليون و 700 هزار لايك خورده است.

کد خبر 418714

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha