همشهری آنلاین: در دوران جولان خوانندگان جوان و نوجوان در دنیای موسیقی جهان، این یک هنرمند ۱۰۰ ساله بریتانیایی بود که با تازه‌ترین آلبوم خود در صدر جدول پرفروش‌ترین خوانندگان زن بریتانیا قرار گرفت.

Lynn

به گزارش همشهري به نقل از گاردين، بانو ورا لين كه تولد 100 سالگي خود را همين امسال جشن گرفت و به واسطه اجراي برنامه براي نيروهاي نظامي در دوران جنگ جهاني دوم به شهرت رسيده بود، با آلبوم «100» بالاتر از تمام ستاره‌هاي نوظهور در صدر جدول پرفروش‌هاي موسيقي بريتانيا ايستاد. گرچه فروش «روزهاي پرافتخار» ليتل ميكس و «25» ادل بيش از «100» بوده اما اين دو آلبوم در دو سال گذشته به بازار آمده و در رده‌بندي پرفروش‌هاي 2017 قرار نمي‌گيرند.

آلبوم «100» ماه مارس امسال به بازار آمد و خيلي زود در رده سوم پرفروش‌هاي قرار گرفت تا لين كهنسال‌ترين خواننده زنده باشد كه نامش در 10 آلبوم برتر سال ديده مي‌شود. اين آلبوم در مجموع بيست و هشتمين كار پرفروش سال جاري ميلادي با در نظر گرفتن فروش نسخه‌هاي اصلي، آنلاين و تعداد شنيده شدن در شبكه‌هاي مجازي است. با توجه به انتشار آلبوم‌هاي تازه تيلر سوئيفت، پينك و كلي كلاركسن، شايد «100» لين جايگاه خود را از دست بدهد.

ورا مارگارت ولش مشهور به ورا لين فعاليت‌هاي هنري خود را از 1935 آغاز كرد و علاوه بر خواندن ترانه‌هاي پاپ سنتي، پا به عرصه سينما هم گذاشت. او در سال‌هاي اخير بيشتر وقت و توان خود را صرف انجام دادن كارهاي خيريه براي بازماندگان جنگ، كودكان ناتوان و مبتلايان به سرطان سينه كرده است.

کد خبر 384409

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha