همشهری آنلاین: سرمربی السد قطر گفت: می‌دانیم بازی رفت با پرسپولیس را باختیم اما آمدیم که در بازی دوم برنده باشیم.

اسوالدو فریرا

به گزارش ایسنا، اسوالدو فریرا، ظهر امروز (دوشنبه 30 مهر) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: به اینجا آماده‌ایم تا برنده باشیم و برای برد انگیزه داریم. البته می‌دانیم بازی رفت را باختیم اما آمدیم که فردا برنده باشیم.

او افزود: در بازی قبل بهتر از پرسپولیس بازی کردیم و امیدوارم فردا تیمی که به زمین می‌فرستیم حتی بهتر از بازی قبلی باشد. تیم ما تیم خوبی است و امیدوارم فردا داوران در سطح بالاتری باشند. بازی سختی خواهد بود. این سختی برای هر دو تیم خواهد بود. ما می‌دانیم باید با آخرین توان بجنگیم؛ البته امیدوارم داوران بی طرف باشند و قضاوت خوبی داشته باشند. پرسپولیس تیم خوبی است و تیم ملی ایران در جام جهانی بوده و تجربه دارد. اما ما هم برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنیم.

فریرا افزود: اطمینان دارم پرسپولیس برای بازی فردا استراتژی خودش را دارد. آن‌ها دو شانس دارند اما ما فقط یک شانس یعنی پیروزی را در پیش داریم. ما می‌دانیم آن‌ها می‌توانند فردا پیروز شوند. این خیلی ساده است که آن‌ها هم می‌خواهند برنده باشند. وقتی فردا بازی شروع شود باید بازی کنیم و امید به برنده شدن داشته باشیم. ما تلاش می‌کنیم از بازی قبلی خوشحال‌تر باشیم و فقط یک راه بیش‌تر نداریم . اگر جای من بودید چه کار میکردید؟ باید برویم و فقط ببریم.

سرمربی تیم فوتبال السد درباره این که چرا بازیکنانش قبل از گرم کردن برای بازی، وارد زمین می‌شوند گفت: می‌خواهم بازیکنانم با جو ورزشگاه آشنا بشوند. شک نکنید که می‌خواهیم به فینال برویم و دوست دارم فردا بازی خوبی باشد. امیدوارم در انتهای این دو بازی ما پیروز باشیم.

کد خبر 419827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha