دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: اسکات ویلسون که این روزها بیشتر با نقش دامپزشک سریال «مردگان متحرک» به یاد آورده می‌شود بر اثر بیماری درگذشت.

سینما

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، اسکات ویلسون بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون در سن ۷۶ سالگی در گذشت. مرگ او دیشب ۶ اکتبر، در اکانت رسمی سریال «واکینگ دد (مردگان متحرک)» اعلام شد.

ویلسون در طول سال ها فعالیت حرفه ای خود در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی کرد که شاید معروف ترین آن ها نقش هرشل گرین دامپزشک در سریال «مردگان متحرک» در فاصله سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ است. کاراکتر او در این سریال، مزرعه داری روستایی بود که به اندرو لینکلن در رهبری نبرد علیه مردگان کمک می کرد. او در فصل سوم داستان یک پای خود و در فصل چهارم جان خود را از دست داد.

درگذشت او مدت کوتاهی بعد از آن اتفاق افتاد که حضور دوباره او در جمع بازیگران فصل نهم سریال «مردگان متحرک» تایید شد. البته ضبط صحنه های مربوط به او قبلا انجام شده و امشب ۷ اکتبر پخش سریال آغاز خواهد شد.

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به «جن‌گیر ۳»(۱۹۹۰)، «راه رفتن مرد مرده»(۱۹۹۵)، «پرل هاربر»(۲۰۰۱)، «هیولا»(۲۰۰۳)، «آخرین سامورایی»(۲۰۰۳) و «میزبان»(۲۰۰۶) و اپیزودهای متعددی از سریال « CSI- تحقیقات صحنه جرم» اشاره کرد.

کد خبر 418519

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha