همشهری آنلاین: همسر رئیس‌جمهوری سوریه دو ماه پس از آغاز شیمی‌درمانی خود با ظاهری متفاوت مقابل دوربین‌ها ظاهر و تصویر تازه او با واکنش‌های متفاوت مواجه شد.

اسما اسد

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از شبكه خبري i24، اسما اسد كه به سرطان سينه مبتلاست، تصويري در صفحه رسمي خود در فضاي مجازي منتشر كرد كه او را ظاهرا در جلسه‌اي كاري نشان مي‌دهد. همسر بشار اسد با چهره‌اي رنگ‌پريده و در حالي كه موهاي سرش را به دليل شيمي‌درماني از دست داده، دستاري بر سر بسته و البته لبخند بر لب دارد. بيش از 298 هزار نفر صفحه بانوي اول سوريه را دنبال مي‌كنند و عكس تازه او حدود 14 هزار لايك خورده است.

ابتلای اسما اسد به سرطان سینه

بسياري از كاربران فضاي مجازي براي اسما اسد آرزوي سلامتي كرده‌اند و تصوير چهره تازه او به سرعت در شبكه‌هاي اجتماعي عرب‌زبان به ويژه در سوريه دست به دست مي‌شود. همسر بشار اسد نخستين بار اوايل ماه اوت امسال براي آغاز درمان‌هاي مربوط به سرطان سينه در بيمارستاني نظامي در سوريه بستري شد و به نظر مي‌رسد از همان زمان شيمي‌درماني را آغاز كرده باشد.

اسما اسد كه پدرش جراح قلب و مادرش ديپلمات است، سال 1975 در بريتانيا به دنيا آمد و پيش‌تر در حوزه بانكداري فعاليت داشت. او از ازدواج با بشار اسد دو فرزند پسر و يك فرزند دختر دارد.

اسما اسد

کد خبر 418488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha