همشهری آنلاین: معاون مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: بارش شدید باران سبب آبگرفتگی برخی از شهرستان‌ها از جمله رودسر، لنگرود و لاهیجان شده است.

وضعیت بارش باران در نوشهر و چالوس

کاظم یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:‌ با توجه به شدت بارش‌ها در شرق گیلان در حال حاضر شهرستان‌های رودسر، لنگرود و لاهیجان دچار آبگرفتگی شده‌اند هر چند که بارش باران را در تمامی استان شاهد هستیم اما شهرستان رودسر با ۱۹۰ میلیمتر بارندگی بیشتر میزان بارش را داشته است.

وی افزود:‌ بر اساس گزارشات سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران مستقر در فرمانداری‌های مناطق مختلف گیلان در حال حاضر وضعیت در تمامی شهرستان‌ها عادی است.

یوسفی در مورد میزان بارش باران خاطرنشان کرد:‌ طبق اطلاعات رسیده به مرکز ستاد بحران استانداری گیلان تاکنون در شهر رشت ۳۰ میلیمتر باران باریده است و در برخی از خیابان‌ها مشکل آبگرفتگی وجود دارد که دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال رفع مشکل هستند.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های خدماتی آماده مقابله با هرگونه بحران هستند، بیان کرد: در روزهای گذشته و با برگزاری جلسات مدیریت بحران در تمام فرمانداری‌های استان گیلان وظایف هر کدام از دستگاه‌ها به آنان اعلام شده است.

یوسفی تاکید کرد: با توجه به وقوع سیلاب و رانش زمین در جاده اسالم به خلخال شاهد مسدود شدن جاده در این منطقه هستیم که دستگاه‌های مرتبط از جمله راهداری با رفع مشکل پای کار است و امیدواریم هر چه سریع‌تر جاده اسالم به خلخال بازگشایی شود.

کد خبر 418390

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha