مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء، ۲۳ پروژه کلان شهری فعال شده‌است.

به گزارش شهرنوشت، محمدعلی کریمی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: هم اکنون 23 پروژه کلان فعال شده و طی روزهای گذشته پروژه‌های جمع‌آوری آب سطحی، تونل آرش، بازگشایی خط 7 انجام شده و به زودی 4 ایستگاه از خط 6 هم افتتاح می‌شود. همچنین طی روزهای آینده 4 کیلومتر انتهایی بزرگراه صیاد شیرازی افتتاح شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد. 

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ادامه داد: شهرداری توانست قرارگاه خاتم الانبیاء را با خود همراه كند و این پروژه‌ها را به افتتاح برساند. 

کریمی با بیان این‌که شهردار تهران در راستا ایجاد درآمدهای پایدار اقدام‌هاي خوبی را انجام داده است، اضافه کرد: با پیگیری‌های شهردار تهران 10 مردادماه لایحه «درآمد پایدار هزینه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها» به تصویب رسید. بر این اساس، درآمد شهرداری‌های کل کشور از منابع مالیات بر ارزش افزوده بر اساس این لایحه از 33 درصد به 50 درصد خواهد رسید. این لایحه تصویب و به زودی در مجلس ارائه می‌شود. 

او در همایش شورای مدیران روابط عمومی شهرداری تهران که به میزبانی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران برگزار شد، گفت: روابط عمومی‌ها باید به صورت دوسویه با مرکز ارتباطات، ارتباط برقرار کنند. این موضوع باعث می‌شود تا با یکدیگر گفتمان داشته باشیم و حرف‌های دو طرف شنیده شود. 

كريمي با بیان این‌که روابط عمومی‌ها امروز از حالت تشریفاتی خارج شده‌اند و یک وظیفه برجسته مدیریتی را بر عهده دارند، گفت: در واقع روابط عمومی‌ها شریک استراتژیک مدیریت سازمان‌ها هستند و با همین نگاه باید اقدام‌هاي موثر انجام دهند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان این‌که در شهر تهران این ارتباط به دلیل گسترده بودن وظایف شهرداری باید دارای ابعاد بیشتری باشد، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید با رصد و پایش، برخی از اتفاقات ناخوشایند را پیش‌بینی کنند و تنها این گونه نباشد که وظیفه مدیریت رویدادها پس از وقوع آن‌ها را داشته باشند. در واقع ما باید اطلاعات را بدون دستکاری کردن در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم تا از وقوع وقایع ناخوشیاند جلوگیری شود.

او همچنین خطاب به مدیران روابط عمومی گفت: ما باید با گروه‌های خاص در ارتباط باشیم و اخبار خود را با آن‌ها در میان بگذاریم، این گونه نباشد که اخبارمان را تنها با گروه‌هایی به اشتراک بگذاریم که منتسب به خودمان هستند.

كريمي پاسخ‌گویی سریع به جامعه و رسانه را یکی از ویژگی های مهم روابط عمومی عنوان کرد و گفت: باید برای این کار اهتمام کافی وجود داشته باشد و پاسخ‌گویی‌ها در اسرع وقت به صورت جامع و البته درست و بدون دستکاری انجام شود و در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار گیرد.

در پایان این مراسم رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از زحمات آرش ظفری، معاون سابق روابط عمومی مرکز قدردانی کرد و او را فردی نامید که دارای ذات ارتباطی است و اقدام‌هاي موثر داشته است.

در این برنامه، مراسم معارفه سید مجتبی تقوی‌نژاد به عنوان معاون جدید روابط عمومی برگزار شد.

کد خبر 418173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha