سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۶ - ۰۷:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نیکلا سارکوزی رییس جمهوری فرانسه پنجشنبه گذشته 10 ژانویه با کارلا برونی ازدواج کرده است؛ این خبر را یک روزنامه فرانسوی اعلام کرد.

ال موندو نوشت: با توجه به مطلب مندرج در صفحه وب روزنامه له است رپوبلیکان هیچ شکی در این مورد وجود ندارد. بنا بر گزارش این روزنامه فرانسوی سارکوزی و کارلا برونی روز پنجشنبه و در همان روزی که رییس جمهوری فرانسه میزبانی خوسه لوییس ساپاترو نخست وزیر اسپانیا را عهده دار بود، با یکدیگر ازدواج کردند.

به نوشته رپوبلیکان این سومین ازدواج نیکلا سارکوزی بوده که در حضور مقامات شهرداری انجام گرفت. کاخ الیزه اما بدون توجه به این خبر، اخبار سفر رییس جمهوری فرانسه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس را پررنگ جلوه داده است، شاید به این خاطر که پیشتر نیکلا سارکوزی گفته بود: پس از انجام مراسم ازدواج از آن مطلع خواهید شد.

گفته می‌شود این خبر از اعتبار برخوردار است زیرا روزنامه رپوبلیکان از روزنامه‌های نزدیک به سسیلیا همسر سابق سارکوزی است که اخیرا به طور ویژه اخبار خود را به مسائل پیرامون نیکلا سارکوزی اختصاص داده است.

اخبار پیرامون ازدواج مجدد سارکوزی درحالی منتشر می‌شود که وی ماه نوامبر سال 2007 از سسیلیا همسر سابق خود جدا شد.[شایعه جدایی سارکوزی و همسرش تأیید شد]

کد خبر 41801

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز