همشهری‌آنلاین: هیات رییسه فدراسیون فوتبال بر انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی تاکید کرد.

پس از دومین نشست امروز دوشنبه 24 دی رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با مربیان سابق تیم ملی و حال باشگاه‌های برتر در خصوص وضعیت سر مربی و کادر فنی تیم ملی فوتبال، هیات رییسه فدراسیون فوتبال بر انتخاب سرمربی خارجی تاکید کرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر در این نشست؛ مربیان از انتخاب مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی حمایت کرده‌ بودند؛ اما رییس فدراسیون فوتبال پس از پایان نشست هیات رییسه؛ اعلام کرد در جمع‌بندی نظرات مربیان در نشست امروز هیات رییسه پس از تبادل نظر؛ اعضای این هیات بر انتخاب سرمربی خارجی تاکید کردند.
علی کفاشیان افزود: با بررسی تمام جوانب صلاح دیده شد در این وضعیت انتخاب سرمربی خارجی به نفع فوتبال ایران و تیم‌ملی خواهد بود.
کفاشیان با اشاره به این‌که تیم ملی با منصور ابراهیم‌زاده همچنان به کار خود ادامه خواهد داد، یاد آور شد- اگر کادر فعلی تیم ملی نیاز به تقویت داشته باشد با صلاح‌دید ابراهیم‌زاده این کار صورت خواهد گرفت.
رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر در باره گزینه سرمربی خارجی تیم ملی گفت :10 تا 15 مربی خارجی را در نظر داریم که کمیته روابط بین المللی فدراسیون فوتبال پس پیگیری مسائل و مذاکرات مقدماتی با آنان جواب را در اختیار هیات رییسه قرار خواهد داد تا در باره گزینه های مورد نظر اقدام شود.
کفاشیان انتخاب آرتور ژورژی پرتغالی برای سر مربیگری تیم ملی را تقریبا منتفی شده دانست و گفت شانس وی برای این گزینه کمتر است.
رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: اگر تا نخستین دیدار رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی که 18 بهمن با سوریه خواهد بود وضعیت سرمربی تیم ملی مشخص شود با مربی خارجی در این مسابقات شرکت خواهیم کرد، در غیر این صورت ابراهیم‌زاده هدایت تیم ملی را همچنان تا انتخاب سرمربی بر عهده خواهد داشت.
وی در پایان نیز یاد آور شد: تلاش فدراسیون فوتبال بر این است که سرمربی تیم ملی تا قبل از آغاز دیدارهای مقدماتی جام جهانی تعیین شود
کد خبر 41767

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز