همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر با بیان اینکه این تیم هیچ نقشه‌ای برای بازی دفاعی ندارد، گفت: از تماشاگران پرسپولیس ترسی نداریم.

نبیل معلول

به گزارش خبرنگار مهر، نبیل معلول در نشست خبری پیش از بازی فردا دوشنبه، 26 شهريور، پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی، در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس فدراسیون فوتبال گفت: می‌دانیم بازی خیلی بزرگ و سختی مقابل پرسپولیس داریم. الدحیل امسال استارت خیلی خوبی داشت. ما منتظر جزئیات در این بازی هستیم.

سرمربی الدحیل درباره حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس و میزان شناخت خود از سبک بازی پرسپولیس تصریح کرد: شک نداریم که بازی بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود. اما ما هم کاملا برای رویارویی با این تیم آماده هستیم. از چیزی نمی‌ترسیم. بازیکنانم تجربه کافی برای این بازی را دارند.

معلول در در پاسخ به سوال خبرنگار قطری درباره تاکتیک احتمالی الدحیل برای بازی با پرسپولیس افزود: تجربه من می‌گوید تماشاگر بازی نمی‌کند و بازیکن است که تکلیف نتیجه را مشخص می کند. ما آماده این بازی هستیم. کسی درباره تماشاگر صحبت نمی‌کند و نتیجه بازی، حرف آخر را می‌زند.

وی درباره بازگشت کریم بوضیاف به ترکیب الدحیل تاکید کرد: او بازیکن خیلی مهمی برای ما است. البته او شش هفته نبوده است. اما بقیه بازیکنان نظیر هادی هستند. پرسپولیس هم محروم دارد و بازیکن عراقی‌اش مصدوم است! نمی‌دانم آنها با چه سیستمی بازی خواهندکرد.

معلول ادامه داد: فلسفه ما بازی هجومی است. می‌آییم تا جنگنده بازی کنیم. ما هیچ نقشه دفاعی نداریم. پرسپولیس هم چند بازیکن قدرتی دارد که وظیفه داریم آنها را به خوبی مهار کنیم.

وی درباره اینکه آیا در صورت عدم صعود به مرحله بعدی نگران آینده شغلی‌اش در تیم الدحیل نیست؟ گفت: بازی سختی خواهد بود. هر دو تیم از لحاظ تکنیکی و بدنی شرایط خوبی دارند. نمی‌دانم آینده چه خواهد شد. اما برای ما و تاریخ باشگاهمان خیلی مهم است که صعود کنیم.

سرمربی الدحیل قطر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تساوی برای تیمش پس از کسب ۹ پیروزی متوالی هم ممکن است برایشان گران تمام شود تصریح کرد: ما چنین فشاری را حس نمی‌کنیم. در یک سال و نیم اخیر یک بار اینجا مساوی کردیم و آنها هم یک بار برده‌اند. بازی قدرتی نزدیکی داریم اما آمده‌ایم که پیروز شویم. حس نمی‌کنیم فشاری روی تیم باشد.

معلول در ادامه درباره اینکه چه راهکاری برای گل زدن به پرسپولیس در جریان بازی دارد؟ اظهار کرد: آمده‌ایم خودمان را نشان دهیم که بیهوده به یک چهارم نرسیده‌ایم. سعی می‌کنیم مثل بازی رفت در جریان بازی به آنها گل بزنیم. پرسپولیس خط دفاعی خیلی خوبی دارد و می‌تواند به خوبی تیمش را هدایت کند. اما تیم الدحیل هم مهاجمان خیلی خوبی دارد که به درد خواهند خورد.

وی در پایان درباره بازی تیمش مقابل چشمان حداقل ۸۰ هزار طرفدار پرسپولیس خاطرنشان کرد: تجربه بالایی داریم. می‌دانیم کار سختی است ولی می‌خواهیم ببریم و برایمان فرقی نمی‌کند هوادار باشد یا نه. می‌آییم بازی خودمان را انجام دهیم.

کد خبر 416659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha