مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: با حضور وزیر بهداشت، چند پروژه درمانی در مراغه افتتاح شد.

افتتاح پروژه های درمانی در مراغه
  • افتتاح سومین بیمارستان شهرستان مراغه

به گزارش وبدا، مرکز آموزشی و درمانی سینا به عنوان سومین بیمارستان شهرستان مراغه و دومین بیمارستان این شهرستان پس از انقلاب اسلامی، با حضور وزیر بهداشت، افتتاح شد.

بیمارستان سینا مراغه در زمینی با زیربنای 11 هزار متر مربع در چهار طبقه و با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

با افتتاح فاز اول این بیمارستان، 100 تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت تخت‌های دانشکده علوم پزشکی مراغه اضافه شد البته فاز دوم این بیمارستان با ظرفیت 60 تخت بیمارستانی جدید، در حال ساخت است.

بیمارستان سینا مراغه دارای بخش‌هایی مانند اورژانس، بستری جراحی، داخلی، کودکان، زنان و زایمان، مراقبت‌های ویژه CCU و ICU، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه است.

بیمارستان سینا به عنوان سومین بیمارستان مراغه در حالی افتتاح شد که بیمارستان شهید بهشتی مراغه در سال 1311 و بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهر در سال 1380 به بهره برداری رسیده بود.

سيد حسن هاشمي، همچنین پیش از افتتاح بیمارستان سینا، از پروژه بیمارستان خواجه نصیر که توسط بخش خصوصی در حال ساخت است، بازدید کرد.

  • افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه

وزیر بهداشت، همچنين، بخش‌های جدید بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه را افتتاح کرد.

بخش‌های جدید بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه شامل بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب و بخش جدید اورژانس با ظرفیت 45 تخت بیمارستانی جدید با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان امیرالمومنین (ع) در زمینی با زیربنای 1400 متر مربع در دو طبقه با ظرفیت 25 تخت بستری و ویژه و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

براساس این گزارش، بخش جدید اورژانس این بیمارستان نیز با ظرفیت 20 تخت در زمینی با زیربنای 1400 متر مربع و اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

همچنین وزیر بهداشت از پروژه در حال ساخت مرکز تشخیصی درمان سرطان بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه که توسط یکی از خیّرین سلامت در حال ساخت است، بازدید کرد.

هاشمی همچنین با حضور در شهر بناب، از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید و بر لزوم اجرای بهسازی بخش‌های این بیمارستان، تاکید کرد.

کد خبر 416034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha