همشهری آنلاین: علی پروین با بیان اینکه نظر نهایی را برانکو می‌دهد گفت برای بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس با برانکو صحبت خواهد کرد.

علی پروین رامین رضائیان

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است واسطه بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس شود اظهار داشت: رضائیان بازیکن سابق پرسپولیس بوده و در این باشگاه زحمت کشیده است. در خصوص بازگشت وی برانکو نظر نهایی را خواهد داد اما من دوست دارم که وی به پرسپولیس بازگردد. در این باره صحبت خواهم کرد تا انشاالله این اتفاق صورت بگیرد. فکر می‌کنم خود بازیکن هم دوست دارد که دوباره در فوتبال ایران به بازی بپردازد.

وی درباره اینکه با رای کمیته استیناف پرسپولیس برنده سوپرجام شد تصریح کرد: به هر حال رایی بوده که کمیته انضباطی صادر کرده و من به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم امیدوارم این فصل هم آنهابتوانند همچون دو فصل گذشته قهرمانی لیگ را به دست بیاورند. فکر می‌کنم پرسپولیس این پتانسیل را دارد که برای سومین فصل متوالی قهرمان شود.

پروین درباره اینکه پرسپولیس باید در آسیا به مصاف الدحیل قطر برود اذعان داشت: فکر می‌کنم پرسپولیس مقابل صدهزار هوادار بتواند مقابل این تیم قدرتمند قطری پیروز شود من بازی رفت را کامل دیدم حق پرسپولیس آنجا هم باخت نبود من خودم هم خیلی دوست دارم به ورزشگاه بروم. پیش‌بینی‌ام این است که پرسپولیس یکی از چهار تیم پایانی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی دوستانه تیم ملی مقابل ازبکستان افزود: به هر حال روز ‌فیفا دی است و سرمربی تیم ملی تشخیص داده که در این تاریخ یک بازی دوستانه را برگزار کند انجام این بازی‌های دوستانه به تیم ملی کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کند. تیم ملی کار سختی در جام ملت‌ها دارد اما با این بازی‌هایی که آنها در جام جهانی انجام دادند انتظارات را بالا آوردند و فکر می‌کنم تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌ها موفق ظاهر شود.

پروین درباره لیست کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: شاید کی‌روش در این مدت در ایران حضور نداشته اما بازی‌های لیگ را قطعا زیر نظر داشته و تلاش کرده که بهترین ها را دعوت کند. ما باید به نظر او در خصوص انتخاب نفرات احترام بگذاریم.

کد خبر 415761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha