مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ از برپایی ویژه برنامه‌های تفریحی-ورزشی با عنوان خیابان ورزش در راستا توسعه تفریح‌های ورزشی، هم‌زمان با فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان در ورودی غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین معینی کربکندی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: در راستا اجرا سیاست‌های سازمان ورزش شهرداری تهران و با هدف توسعه تفریح‌هاي ورزشی و با توجه به نیاز شهروندان ساکن در کلانشهرها به انجام فعالیت بدنی بیشتر؛ اداره ورزش و تربیت بدنی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 اقدام به برپایی "خیابان ورزش" و اجرای "ویژه برنامه‌های تفریحی-ورزشی" در روز جمعه شانزدهم شهریور ماه خواهد کرد.

حسين معيني كربكندي در ادامه و در تعریف "خیابان ورزش" افزود: "خیابان ورزش" مکانی است که شهروندان بدون توجه به قومیت، طبقه اقتصادی-اجتماعی و تنها به خاطر یک هدف مشترک گرد هم می‌آیند و آن هدف مشترک؛ "ورزش و فعالیت بدنی" است.

او هدف از برپایی "خیابان ورزش" را هویت بخشی به محله‌ها با مشارکت شهروندان در بازی‌های بومی و محلی، مشارکت کلیه اعضا خانواده در انجام فعالیت‌های ورزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده، توسعه و ترویج تفریح‌هاي ورزشی کم هزینه و در دسترس، احیا بازی‌های بومی و محلی در میان کودکان و نوجوانان بیان کرد.

شایان ذکر است "خیابان ورزش" در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های دارت، طناب‌زنی، بدمینتون، فوتبال‌دستی، مچ‌اندازی، شطرنج، والیبال، بازی‌های مهارتی-حرکتی و بازی‌های فکری در محل بلوار اصلی تهرانسر، حد فاصل میدان کمال الملک و تقاطع بلوار لاله برپا خواهد شد.

کد خبر 415483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha