مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۶ - ۱۰:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: با تعطیل شدن 4 جایگاه سوخت CNG در تهران به دلیل افت فشار گاز، بیش از 70 درصد از اتوبوس‌های گازسوز دیگر قادر به دریافت سوخت نیستند.

بیژنی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد: از مجموع 7 جایگاه سوخت CNG در تهران 4 جایگاه به دلیل افت فشار گاز غیر فعال و 3 جایگاه دیگر نیمه فعال شده است.

وی افزود : 3 جایگاه نیمه فعال سوخت CNG نیز تنها با 50 درصد ظرفیت خود فعالیت دارند که به عبارتی می‌توان گفت در واقع 5/1 جایگاه فعال سوخت CNG در تهران وجود دارد که بر این اساس بیش از 70 درصد از اتوبوس‌های گازسوز دیگر قادر به دریافت سوخت نیستند و عملا از رده خارج شده اند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به اینکه 2 هزار و 700 اتوبوس گازسوز در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران وجود دارد، تصریح کرد: کمتر از 30 درصد از اتوبوس‌های گازسوز موفق به سوخت‌گیری می‌شوند که بخشی از آنها نیز با مشکل یخ زدگی در مخزن مواجه می‌شوند که این مسئله نیز سبب از رده خارج شدن برخی از اتوبوس‌ها می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران وی اظهار کرد: با توجه به معضل پیش آمده اتوبوس‌های دیزلی در چند شیفت فعالیت خواهند کرد تا بتوانیم تا حد ممکن از به مسافران خدمات رسانی کنیم و شاهد ازدحام مسافران در برخی از ایستگاه‌ها نباشیم.

مهندس بیژنی تاکید کرد: شاید بتوان برای کوتاه مدت با چند شیفت کردن خدمات‌رسانی اتوبوس‌های موجود تا حدی مشکل را برطرف کرد اما در صورت بازگشایی مدارس و افزایش سفرها مشکلات صد چندان خواهد شد و باید پیش از بازگشایی مدارس فکری برای جایگاه‌های سوخت CNG بشود.

کد خبر 41530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز