دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نیکول کیدمن با بازی در نقش یک کارآگاه پلیس در «ویرانگر» خود را مدعی جدی اسکار بازیگری معرفی کرد.

نیکول کیدمن در فیلم ویرانگر

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از هاليوود ريپورتر، 14 سال پس از بردن اسكار بهترين بازيگر زن با «ساعت‌ها»، ستاره 51 ساله استراليايي/آمريكايي با تريلر جنايي «ويرانگر» بار ديگر در قامت يك مدعي جدي فصل جوايز مطرح شده است. كيدمن در اين فيلم به كارگرداني كارين كوزاما نقش كارآگاهي به نام ارين بل را ايفا مي‌كند كه نفوذش در دوران جواني درون يك گروه خلافكار كاليفرنيايي به نتايجي فاجعه‌بار مي‌انجامد.

وقتي سال‌ها بعد سركرده گروه خلافكار دوباره ظاهر مي‌شود، كارآگاه حالا ديگر كاركشته بايد راهي بيابد تا سرانجام حساب خود را با كساني صاف كند كه گذشته‌اش را نابود كرده‌اند. نخستين نمايش «ويرانگر» در جشنواره تلورايد با استقبال خوب مردم و منتقدان مواجه شد و بسياري از كارشناسان از همين امروز هنرنمايي كيدمن را در حد نامزدي يا بردن جايزه اسكار و ديگر جوايز مهم بازيگري دانستند و آن را ستايش كردند.

«ويرانگر» از تلورايد آمريكا مستقيم به جشنواره تورنتو در كانادا مي‌رود تا در بخش پلتفرم روي پرده برود. برنامه نمايش عمومي هم براي 25 دسامبر 2018 همزمان با كريسمس هماهنگ شده تا فيلم در يك زمان‌بندي حساب‌شده در فصل جوايز سينمايي بدرخشد. كيدمن آخرين بار سال گذشته با «شير» نامزد دريافت اسكار نقش مكمل شد و دو نامزدي ديگرش در بخش بهترين بازيگر زن مربوط به 2002 با «مولن روژ» و 2011 با «لانه خرگوش» بود.

كوزاما كه از فيلمسازان مستقل سينماي آمريكاست، نخستين بار 18 سال پيش نام خود را با «جنگ دخترانه» سر زبان‌ها انداخت. اين كارگردان 50 ساله ششمين فيلم كارنامه خود «ويرانگر» را بر اساس فيلمنامه همسرش فيل هاي ساخته و بسيار به موفقيت آن اميدوار است. «ايان فلاكس» با بازي چارليز ترون و «بدن جنيفر» با بازي مگان فاكس ديگر فيلم‌هاي كارنامه كوزاماست كه با همان فيلم اول خود در ساندنس، كن، وايادوليد و فلاندرز درخشيده بود.

کد خبر 415294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha