همشهری آنلاین: وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در آخر‌ین برنامه‌ خود در سفر به سوریه ضمن بازدید از منطقه حلب، در یکی از پایگاه‌های محل استقرار نیروهای واکنش سریع مدافع حرم حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در آخر‌ین برنامه‌ خود در سفر به سوریه با حضور در منطقه حلب، به همراه جمعی از فرماندهان مقاومت از روند پاکسازی شهر از دست متجاوزین و ترویست‌ها بازدید کرد.

حاتمی در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با ‌فرماندهان محور مقاومت، در جریان آخرین شرایط امنیتی و استقرار صلح و ثبات در شهر حلب قرار گرفت.

وی در این بازدید تلاش مجاهدانه و مخلصانه رزمندگان محور مقاومت را در مبارزه با تروریست‌های تکفیری ستود و اظهار داشت: مبارزه و پایمردی شما در نابودی تروریست‌های داعشی در حقیقت زنده‌کننده اسلام ناب محمدی (ص) در منطقه و رسوا‌کننده دست‌های شیطانی و پلید‌ استکبار جهانی در تولید و هدایت تروریست‌های جنایتکار در سوریه و عراق بود.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد به همت ملت، دولت، نیروهای مسلح و رزمندگان محور مقاومت شاهد برقراری کامل صلح و امنیت در سوریه و منطقه باشیم.

حاتمی خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که با همت والای شما، لشکریان امام زمان ‌(عج) شکل گرفت و توانستید نقشه‌ها و توطئه‌های پلید و بزرگ دشمن را در منطقه نقش بر آب کنید.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در ادامه با ‌حضور در یکی از پایگاه‌های محل استقرار نیروهای واکنش سریع مدافع حرم با عرض خدا قو‌ت و دست‌مریزاد، تلاش‌های آنان را در برقراری صلح و امنیت منطقه بسیار با اهمیت و راهبردی برشمرد و از تک تک فرماندهان و سربازان این عرصه تشکر و قدردانی کرد.‌

حاتمی در جریان این بازدید در جمع صمیمی مدافعان حرم، ‌مصداق مجاهدت این رزمندگان را جهاد فی سبیل الله دانست و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و به روح شهدای مدافع حرم که در راه حفظ و تعالی اسلام عزیز جان خود را در طبق ا‌خلاص نهاده‌اند درود فرستاد و گفت: از خداوند متعال مسئلت داریم که مرگ ما را شهادت در راه خودش قرار ‌دهد.

وی علاوه بر حضور در جمع فرماندهان محور مقاومت، از بخش‌های مختلف شهر حلب و مناطق مرزی بازدید کرد و در محل استقرار یگان‌های رزمی و واکنش سریع مدافع حرم حضور یافت و از ایستادگی آنان در برابر توطئه‌های پیچیده دشمنان تکفیری تقدیر کرد.

جمعی از فرماندهان ارتش سوریه، امیر حاتمی را در این بازدید ‌همراهی کردند‌.

کد خبر 414832

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha