مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۱ دی ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

غیراز شهروندان تهرانی، موجودات دیگری هم در پایتخت و پهنه طبیعی آن زندگی می‌کنند، یادمان باشد که توصیه‌های شهرداری و سازمان محیط‌زیست را درباره مراقبت از درختان و حیوانات در سرمای گزنده و برف سنگین جدی بگیریم.

با بارش برف و کاهش شدید دما در تهران شهرداری‌های مناطق مختلف تهران برف‌روبی از سرشاخه‌های درختان را آغاز کردند تا از شکسته شدن درختان جلوگیری کنند و  مانند هر سال به شهروندان توصیه شده که درصورت امکان در این کار سهیم شوند.

در ادامه آماده‌باش شهرداری‌های مناطق و اکیپ‌های برف‌روبی، ستاد برف‌روبی همچنان به‌طور مداوم مشغول آماده‌سازی و استقرار مخازن شن مخصوص برای روزهای برفی است.

در این بین مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با آماده باش نیروها، برنامه‌ریزی و تأمین تجهیزات و امکانات لازم، مجموعه شهرداری و خدمات شهری آماده موج جدید سرما و بارش برف سنگین هستند.

ابراهیم مداحی در گفت‌وگو با مهر خاطر‌نشان کرد: شهرداری توانست با برنامه ریزی و مدیریت مناسب عملکرد مطلوبی در برف‌روبی معابر پایتخت داشته باشد که در این بین همکاری راهنمایی و رانندگی و کلیه نیروهای شهرداری به ویژه در بخش کنترل ترافیک شایسته قدردانی است.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: 70 ستاد مرکزی برف روبی و بیش از 140 ستاد فرعی در شهر فعال هستند که شمار ستادهای فرعی بین مناطق 22 گانه بین 5 تا 15 ستاد متغیر است.

کد خبر 41473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز