مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۶ - ۰۵:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: ستاد مدیریت بحران شهر تهران با انتشار اطلاعیه شماره 3 از هماهنگی‌ها و فعالیت‌های به عمل آمده جهت جلوگیری از بروز مشکلات و اختلالات در خدمات شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

1- بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با ستادهای مدیریت بحران مناطق 22 گانه شهر تهران، عملیات بازگشایی و بازنگهداری معابر از جمله جاده‌های منتهی به انبارهای سه گانه توزیع سوخت، مسیرهای عبور و مرور نفت کش‌ها و دسترسی‌های نیروگاه‌های تولید برق در اطراف تهران با تلاش گسترده و مستمر نیروهای عملیاتی انجام شده و کماکان ادامه دارد.

در همین خصوص با هماهنگی به عمل آمده با پلیس راه و اداره کل راه و ترابری، عملیات انتقال سوخت به نیروگاه های تولید برق ادامه دارد.

همچنین با هماهنگی‌های به عمل آمده با واحد خدمات شهری شهرداری باقرشهر، عملیات پاک‌سازی و بازگشایی معابر محدوده سه راه پالایشگاه تهران در شهر ری و جاده خیرآباد جهت جلوگیری از اختلال در سوخت‌گیری تانکرهای حمل سوخت از انبار نفت شهر ری به طور مستمر ادامه دارد و برخی مشکلات تردد تانکرهای سوخت در این مسیر با پیش بینی تدابیر خاص برطرف شده است.

2- بر اساس هماهنگی به عمل آمده، مجموع گزارش‌های قطع و افت فشار گاز به خصوص در ساعت پیک مصرف (7 تا 11 شب) بلافاصله از کمیته بحران گاز رسانی تهران دریافت و به شرکت برق تهران اطلاع داده می شود تا برق این مناطق تقویت و ترمیم های احتمالی به سرعت انجام شود. به این ترتیب از قطع و اختلال توام گاز و برق در یک محدوده جلوگیری شده است.

3- هماهنگی با معاونت خدمات شهری منطقه پنج تهران جهت بازنگهداری مسیر عبور و مرور تانکرهای حمل سوخت در جاده های منتهی به انبار نفت شهران و نیروگاه تولید برق کن به عمل آمده است.

4- هماهنگی با شرکت گاز تهران جهت برقراری دوباره جریان گاز به مراکز حساس از جمله فرودگاه مهرآباد، تصفیه خانه آب جلالیه تهران با توصیه به مسئولان مربوطه جهت صرفه جویی در مصرف گاز و خاموش سازی شبکه گرمایش ساختمان های غیر ضروری به عمل آمده و از توقف خدمات این مراکز جلوگیری شده است.

5- پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران مناطق تهران به ویژه پایگاه های واقع شده در محدوده های نزدیک به پایانه های سه گانه مسافربری تهران و ایستگاه راه آهن جهت آمادگی برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده به حالت آماده باش در آمده اند و همچنین تامین نیازها و غذای گرم مسافران سرگردان از طریق اداره ی کل پشتیبانی شهرداری تهران و همکاری جمعیت هلال احمر به عمل آمده است.

 همچنین هماهنگی استقرار نیروهای اورژانس ، پلیس، واحدهای امداد رسان و گروه های خدمات شهری در این پایانه ها انجام شده و نیروهای ستادهای مدیریت بحران مناطق در این پایانه ها مستقر شده اند.

در این اطلاعیه همچنین از شهروندان درخواست شده است به طور جدی در مصرف گاز و برق به ویژه در ساعت پیک مصرف (7 تا 11 شب) صرفه جویی به عمل آوردند و کماکان از سفر های غیر ضروری اجتناب کنند.

کد خبر 41269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز