مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران گفت: سال گذشته تنها ۷۵ درصد اتوبوس‌های شرکت واحد موفق به اخذ برگه معاینه فنی شده بودند اما با بخشنامه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این رقم به ۸۸ درصد رسید.

نواب حسینی منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا در مورد سخنان فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ در خصوص دودزا بودن اتوبوس‌های شرکت واحد گفت: 3000 دستگاه اتوبوس شرکت واحد گازسوز است و اساسا آلایندگی ندارد. هزار و 200 اتوبوس دو کابین مورد استفاده در خطوط بی آر تی دارای استاندارد یورو 4 و 5 هستند که میزان آلایندگی آنها بسیار کم است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با بیان این‌که 2000 دستگاه اتوبوس تک کابین شرکت واحد که متعلق به بخش خصوصی است بعضا دارای مشکلات فنی هستند که با بخشنامه‌های مختلف در صدد اصلاح آنها هستیم، افزود: فشار برای رفع نقص فنی اتوبوس‌های شرکت واحد زیاد است و بر همین اساس روزانه شاهد مراجعه تعداد زیادی از اتوبوس‌های شرکت واحد در مراکز معاینه فنی هستیم اما مسئله مهم این است که این اتوبوس‌های تک کابین عمدتا نیاز به نوسازی دارند و باید از چرخه خارج شوند.

کد خبر 413908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha