همشهری آنلاین: فعالیت پایگاه تابستانی بوستان ترافیک منطقه ۱۹ با محوریت آموزش های مبانی و رفتارهای ترافیکی در بوستان ترافیک این منطقه آغاز شد.

فعالیت پایگاه تابستانی بوستان ترافیک جنوب شهر آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت آموزش و نهادینه کردن رفتارهای ترافیکی از سنین پایین درکاهش تخلفات ترافیکی در بزرگسالی این آموزش‌ها از برنامه‌های مستمر و ادامه دار این معاونت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی و مهارت آموزی بوستان ترافیک ویژه فصل تابستان همه روزه از ساعت 10 تا 12 در حال اجرا است و صدها نفر از کودکان، نوجوان و جوانان این منطقه روزانه تحت آموزش هستند.

مرآتی با اشاره به تجهیز بوستان ترافیک به امکانات آموزشی عملی و تئوری افزود: شهرک آموزش ترافیک با برخورداری از امکانات متناسب آموزشی و تفریحی چون وجود دو واحد آموزشی مجهز به تجهیزات رایانه ای، نقاشی،کلاژ ، سایت دوچرخه سواری، سایت ویژه اسکیت و ماشین های شارژی، سایت ویژه آموزش ترافیک و نمایش فیلم ساعات خوشی را برای کودکان فراهم می کند.

مرآتی با بیان این که آموزش ترافیک با استفاده از بازی های آموزشی یکی از شیوه های موثر انتقال آموزه های ترافیکی به کودکان است اظهارکرد: دانش آموزان، نوآموزان پیش دبستانی ها و مهدکودک ها در این بوستان علاوه بر بازی و سرگرمی نکات ترافیکی را بهتر و بیشتر فرا می گیرند.

معاون شهردار منطقه خاطر نشان کرد: در پارک آموزش ترافیک به کودکان آموزش های تئوری و عملی ارائه می شود و کودکان در این بوستان بدون آنکه آسیب ها و خطرات ناشی از یک شهر واقعی آن ها را مورد تهدید قرار دهد از نزدیک با رفتارهای درست و نادرست ترافیکی آشنا می شوند.

این مسئول با یاد آور اینکه تعطیلات تابستانه فرصت مغتنمی برای ارائه آموزش های مهارتی به دانش آموزان است افزود: علاقمندان، مسئولین مدارس و مهدکودک ها برای مراجعه و استفاده از امکانات پارک آموزش ترافیک منطقه 19، می توانند همه روزه بجز ایام تعطیل با شماره تلفن 55888434،55888626 تماس بگیرند.

گفتنی است بوستان آموزش ترافیک منطقه 19با مساحت 27000 مترمربع در بلوار شکوفه نرسیده به بزرگراه شهید کاظمی واقع شده است.

کد خبر 412568

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha