همشهری آنلاین: همایون شجریان دوباره پیشنهاد خود را مبنی برا اجرای کنسرت خیابانی برای مردم و به منظور بهتر شدن حال مردم ارائه کرد.

همایون شجریان

به گزارش ايسنا، همایون شجریان مجددا پيشنهاد خود را مبني برا اجراي كنسرت خياباني براي مردم و به منظور بهتر شدن حال مردم ارائه كرد.

دومین بار است که طی پنج سال پیشنهاد اجرای کنسرت خیابانی را مطرح می‌کند و علت آن را هم بهتر شدن حال مردم بیان می‌کند؛ پیشنهادی که معلوم نیست چقدر جدی باشد اما سکوت مسؤولان امر هم بر جدی گرفته نشدن آن می‌افزاید.

همایون شجریان سال ۹۲ وقتی پیشنهاد اجرای کنسرت خیابانی را مطرح کرد، گفت که سال‌هاست در این فکر بوده است.

او چنین عنوان کرد که "حاضرم سال آینده برای هر کس که دلش بخواهد، اجرای خیابانی داشته باشم و البته این اجرا را فقط برای دل مردم و بدون هیچ مناسبتی در نظر گرفته‌ام که امیدوارم این شرایط از سوی خانه موسیقی فراهم شود."

حالا شجریان بار دیگر می‌خواهد کنسرتی خیابانی داشته باشد و باز هم علت را بهتر شدن حال مردم مطرح می‌کند.

او در بخشی از پیامی که امروز ( 8 مرداد) در فضای مجازی منتشر کرده، نوشته است: "عزیزان، در این ایام که چون سیاوش در گذر از آتش هستیم، نمی‌دانم چه کنیم تا حالمان کمی به شود، چنانچه مشکل مجوز نباشد، سراپا در خدمتم تا بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی گسترده برای شما عزیزان اجرا کنم، شاید دلمان در کنار یکدیگر آرام گیرد."

اما آنچه در هر دو پیشنهاد شجریان که تاکنون عملی نشده، بحث مجوز است؛ این هنرمند در هر دو باری که پیشنهاد اجرای کنسرت خیابانی را داده، آن‌را به گرفتن مجوز کنسرت منوط می‌داند.

کد خبر 412217

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha