چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی استقلال با بیان اینکه تیم‌اش شبه تیم‌ زیر ۲۱ سال است گفت فقط چند بازیکن با تجربه داریم.

وینفرد شفر

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این تیم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شما دیدید تیمی که ما داریم تقریبا شبیه یک تیم زیر 21 سال به همراه چند بازیکن با تجربه است.خیلی از بازیکنان داخلی ما راضی نیستند و این مسئله را درک می‌کنم. بازیکنان داخلی قلب باشگاه ما هستند، بازیکنان بخشی از حقوق سال قبل خود را نگرفته‌اند به همین خاطر با فتحی تماس گرفتیم و او بلافاصله به تمرین آمد تا با بازیکنان صحبت کند.

وی در ادامه افزود: شرایط ما برای بازی اول شاید خیلی خوب نباشد، پنج بازیکن نسبت به دیدار پایانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار نداریم. امید ابراهیمی، امید نورافکن جدا شدند، روزبه‌ چشمی که الان نیست و وضعیت تیام و جباروف هم مشخص نشده است و هنوز اینجا نیستند.

  • شانس زیادی برای موفقیت نداریم

ما مقداری به زمان نیاز داریم زیرا تیم ما جوان شده و باید زمان داشته باشیم تا این بازیکنان پیشرفت کنند. با این شرایطی که الان داریم، شانس زیادی برای موفقیت بزرگ نداریم. ما الان خیلی سخت کار می کنیم و همه با همه وجود تلاش می‌کنند اما این بازیکنان جوان چند ماه به زمان نیاز دارند تا به سطحی برسند که همه از تیم استقلال انتظار دارند.

  • باید ذهن بازیکنان باز شود

ما کار خود را به همه وجود انجام می دهیم اما از حالا نمی توان درباره بازی صحبت کرد. امیدوارم بازیکنان برای بازی آزاد و رها شوند زیرا آنها نگرانی ها و دلخوری هایی برای شروع فصل از لحاظ مالی داشتند که آنها را به مدیرعامل گفتیم و ایشان نیز امروز با بازیکنان صحبت کردند و امیدواریم خیلی سریع مشکلات برطرف شود.

هواداران بیشتر تیم را حمایت کنند

من سرور و تیام را در استانبول همزمان با مدیران قبلی باشگاه ملاقات کردم. آن زمان به آنها گفتند تا فردا پول خود را می‌گیرید اما این اتفاق رخ نداد. اما از هواداران درخواست دارم که بیشتر از گذشته از تیم حمایت کنند زیرا تیم ما جوان شده و نیاز به زمان بیشتری دارد.

  • باید ذهن بازیکنان باز شود

ما کار خود را به همه وجود انجام می‌دهیم اما از حالا نمی‌توان درباره بازی صحبت کرد. امیدوارم بازیکنان برای بازی آزاد و رها شوند زیرا آنها نگرانی‌ها و دلخوری‌هایی برای شروع فصل از لحاظ مالی داشتند که آنها را به مدیرعامل گفتیم و ایشان نیز امروز با بازیکنان صحبت کردند و امیدواریم خیلی سریع مشکلات برطرف شود.

کد خبر 411799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha