سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۶ - ۰۹:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: روزهای سرد ولی پر کار شهرداری تهران با تشکر ویژه شورای شهر به دلیل فعالیت بدون وقفه نیرو‌های شهرداری گرم‌شد.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی سه‌شنبه 18 دی ماه ضمن قدردانی از زحمات و خدمات پرسنل شهرداری در برف روبی پایتخت، فعالیت مدیریت شهری را در این زمینه بی‌نظیر دانستند.

به گزارش مهر، جلسه شصت و نهم شورای شهر تهران علی رغم تعطیلی سازمانها، ادارات و نهادهای دولتی با حضور همه اعضا تشکیل شد.

دکتر محمد علی نجفی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بارش برف و برودت هوا را در پایتخت بی سابقه دانست و افزود: فعالیت شبانه روزی شهرداری در طول چند روز اخیر، می‌طلبد شورای شهر در نامه ای به صورت رسمی از مدیریت شهری و پرسنل زحمت کش آن تقدیر کند.

حبیب کاشانی عضو دیگر شورای شهر تهران نیز خاطرنشان کرد: فعالیت خدمات شهری شهرداری بسیار خوب بوده است و شهردار، معاونان ، مدیران و شهرداران مناطق به همراه تمام پرسنل خدماتی شهرداری تلاش بسیاری کرده اند که مانند چند سال پیش ، شهر دچار مشکل نشود.

احمد مسجد جامعی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نیز یاد آور شد: لازم است مسئولان و مدیران خدمات شهری شهرداری در خصوص فعالیت های انجام شده گزارشی را به شورا ارائه دهند تا حجم گسترده فعالیت شهرداری نمایان شود.

وی همچنین همکاری مردم و نیروهای خدمات شهری را نیز مطلوب دانست و تصریح کرد: همکاری مردم با شهرداری موجب شد تا بسیاری از مشکلات راحت تر از گذشته حل شود و در واقع شهرداری و مردم با کمک یکدیگر موفق به مواجه مطلوب با بارش سنگین برف در تهران شدند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر نیز با تائید نظرات اعضا در این خصوص، فعالیت شهرداری در چند روز گذشته را شایسته تقدیر دانست.

کد خبر 41177

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز