همشهری آنلاین: رئیس جمهور روسیه در جمع سفیران خود بار دیگر بر اهمیت حفظ برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تاکید و خاطرنشان کرد: تاسف آور است که توافق هسته‌ای با ایران از بین برود.

پوتین بار دیگر از برجام حمایت کرد

به گزارش ایرنا، ولادیمیر پوتین در این دیدار که به صورت مستقیم از شبکه تلویزیونی روسیه 24 پخش می شد و نمایندگان روسیه در سازمان های بین المللی نیز حضور داشتند با بیان این مطلب افزود: نمونه هایی وجود دارد که توافق های به دست آمده با همکاری مشترک دیگر کشورها طی سال های تلاش ، در کمتر از یک ساعت توسط یک کشور رد می شود، به طور مشخص در این خصوص منظورم خروج آمریکا از برجام است.

رئیس جمهوری روسیه تصریح کرد: در شرایط کنونی هدف روسیه، حفظ این توافق کلیدی (برجام) و پیشگیری از رشد غیرقابل کنترل تشنج در خاورمیانه است.

به گزارش ایرنا، پوتین روز سه شنبه نیز در گفت وگو با شبکه اول تلویزیون روسیه تصریح کرد: موضع روسیه درباره برنامه هسته ای ایران تغییری نکرده است و از برجام حمایت می کند؛ ایران بیشترین بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی را داشته است.

پوتین با تاکید بر اهمیت برجام گفت: درباره توافق هسته ای با ایران با دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود در هلسینکی پایتخت فنلاند گفت وگو کرده است.

 

کد خبر 411198

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha