همشهری آنلاین: شرکت کنندگان در همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار که چکیده مقالات آنها تأیید می‌شود تا ۱۰ مرداد ماه امسال فرصت دارند نسخه کامل مقالاتشان را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، سعید امیریان مسئول دبیرخانه دائمی همایش با اعلام این خبر گفت: مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه دومین همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار به اتمام رسیده است.

او با بیان اینکه در مجموع بیش از 170چکیده مقاله دریافت شده تصریح کرد : چکیده های دریافتی در اولین فرصت بررسی و نتایج اعلام خواهد شد.

وی گفت : محققینی که چکیده مقالات آنها تأیید شود تا 10مرداد ماه امسال فرصت دارند نسبت به ارسال نسخه کامل مقالات خود از طریق سایت همایش به آدرسhttp://mtp.richt.ir اقدام کنند.

مسئول دبیرخانه دائمی همایش خاطر نشان ساخت که با توجه به زمان بندی صورت گرفته دبیرخانه همایش تعهدی نسبت به بررسی آندسته از مقالات که بعد از این تاریخ ارسال شود نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: دومین همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و با همکاری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه در روزهای چهارم و پنجم شهریور ماه برگزار می‌شود.

این همایش در هشت محور شامل؛ میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت سرزمین، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و راه و شهرسازی،  میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت آب، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و هویت، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و گردشگری، میراث فرهنگی، توسعه پایدار صلح و وفاق ملی، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و نو آوری و فناوری، میراث طبیعی و توسعه پایدار» که به تصویب شورای سیاست گذاری همایش رسیده است برگزار می شود.

علاقمندان ،پژوهشگران، اساتید و دانشجویان می‌توانند برای هرگونه اطلاع از نحوه ارسال مقالات و شرکت در همایش به پرتال همایش به آدرس http://mtp.richt.ir مراجعه و یا با دبیرخانه همایش به شماره 66736858-021 تماس برقرار کنند.

به افراد شرکت کننده در همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار گواهی معتبر شرکت در همایش اعطا می‌شود.

کد خبر 410669

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha