همشهری آنلاین: رییس کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ در خصوص عدم تمایل استقلال به برگزاری سوپر جام گفت، این باشگاه اگر از مسابقه سوپرجام انصراف دهد، ۲ میلیارد تومان جریمه خواهد شد.

سرخابی

به‌ گزارش ‌ایسنا، سوپر جام فوتبال ایران ساعت ۱۸:۴۵ بیست و نهم تیر بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد تا داربی هشتاد و هفت در چارچوب سوپر جام باشد. با این حال باشگاه استقلال با آوردن دلایلی مانند حضور این تیم در اردوهای آماده سازی و احتمال مصدومیت بازیکنانش پیش از آغاز لیگ برتر نمی‌خواهد در این دیدار حاضر شود.

سعید فتاحی، رییس کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ، درباره این ادعای استقلالی‌ها، اظهار کرد: استقلالی‌ها در صورت حاضر نشدن در سوپر جام دو میلیارد تومان جریمه خواهند شد. من حدود ۱۰ روز است که با مسئولان استقلال و خود آقای شفر صحبت می‌کنم. آن‌ها می‌گویند که این بازی دیرتر برگزار شود، اما اگر بخواهیم این دیدار را دیرتر برگزار کنیم با بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که خود تیم‌های استقلال و پرسپولیس در آن حضور دارند، تداخل ایجاد می‌شود و باعث فشرده شدن بازی‌های‌شان می‌شود. در این صورت خود تیم استقلال بیش‌تر از همه آسیب می‌بیند.

او افزود: آن‌ها می‌گویند ما در اردو حضور داریم اما ما نمی‌توانیم به خاطر یک تیم برنامه لیگ را تغییر دهیم.

کد خبر 410089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha