همشهری آنلاین: معاون مسافری راه آهن از تغییر ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای تهران، ورامین، کرج و پیشوا همزمان با تغییر ساعت کار ادارات استان تهران از روز شنبه (۱۶ تیر)، خبر داد.

ایستگاه قطار کرج

به گزارش ایرنا به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، میرحسن موسوی معاون مسافری راه آهن گفت: با توجه به تغییر ساعات کار در شهر تهران، ساعت حرکت قطار‌های حومه ای در سه مسیر تهران- ورامین- پیشوا ، تهران-کرج- هشتگرد و تهران- اسلامشهر- پرند متناسب با آن تغییر داشته است.

وی اضافه کرد: بر این اساس، مسافرین در این مسیرها می‌توانند قطارهایی داشته باشند که پیش از ساعت پنج و 15دقیقه به ایستگاه راه آهن تهران برسند. وی افزود: این برنامه با توجه به اعلام استانداری تا پایان تیرماه ادامه داشته و قابل تمدید خواهد بود.

جدول برنامه زمانبندی حرکت قطارهای حومه‌ای به تفکیک مسیر در پایگاه اطلاع رسانی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران (http://rai.ir) قابل دسترسی است.

استانداری تهران باهدف کاهش مصرف انرژی، در بخشنامه‌ای ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی این استان را تا پایان تیرماه جاری از ساعت 6 تا 14 و زمان فعالیت نهادهای شهرستان های استان را از 6:30 تا 13:30 اعلام کرده است.

کد خبر 409981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha