مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: هم‌زمان با تغییر ساعت کار اداره‌های استان تهران از شنبه ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ ساعات فعالیت مترو تهران و حومه نیز تغییر می‌کند.

metro

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره‌برداري راه آهن شهري تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت، مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه با اشاره به بخشنامه استانداری تهران در خصوص تغيير ساعت کار فعاليت اداره‌ها افزود: شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه در راستاي ارائه خدمات مناسب حمل و نقل ريلي درون شهري به شهروندان گرامی و برای رفاه حال بيشتر كاركنان اداره‌ها،  از ساعت ۵ صبح فعالیت قطارها آغاز مي‌شود.

فرنوش نوبخت تصريح كرد: از روز شنبه 16 تیرماه 1397، خطوط پنجگانه مترو تهران و حومه از ساعت ۵ صبح فعاليت خود را آغاز مي‌كنند و سرويس‌دهي آنها تا ساعت 22 و 30 دقيقه ادامه خواهد داشت. ضمن آن‌که برنامه حرکت قطارها با ساعات جدید کاری تطبیق پیدا می‌کند تا فاصله اعزام قطار در زمان‌های پرتردد کاهش یابد.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه در پايان خاطرنشان كرد: اين تغيير ساعت فعاليت مترو تهران و حومه تا پايان تيرماه اعمال مي‌شود و پس از آن زمان فعاليت به حالت عادي خود باز مي‌گردد.

کد خبر 409871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha