همشهری‌آنلاین: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از نصب ۲ دستگاه آسانسور در ورودی جنوب شرقی ایستگاه میرداماد، خبر داد.

به گزارش شهرنوشت، محسن محمدیان، مدير ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه گفت: روزانه ۵۰ هزار سفر از ایستگاه میرداماد واقع در خط يك مترو انجام می‌شود. براي رفاه حال بيشتر شهروندان و مسافران محترم صبح سه‌شنبه 26 تير ماه ۹۷ با حضور مدیران ارشد شرکت دو دستگاه آسانسور با ظرفيت 8 نفر در ورودي جنوب شرقي ايستگاه ميرداماد به بهره برداری رسید.

محسن محمديان همچنین از احداث پله‌های اضطراری در کنار اين دو آسانسور خبر داد و گفت: در حال حاضر تمام علائم هشدار و راهنما نیز در مسیر ورودی آسانسور و روي سكوها نصب شده است.

او تصريح كرد: مناسب‌سازی ایستگاه‌های مترو تهران و حومه برای کودکان، معلولان و افراد کم‌توان ازاولویت‌های کاری شرکت بهره‌برداری مترو تهران است. با افتتاح اين دو دستگاه آسانسور در مجموع 54 دستگاه آسانسور در ایستگاه‌های خط یک مترو تهران فعال هستند.

مدیر ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خاطر نشان کرد: حدود 50 درصد ايستگاه‌هاي خط يك مجهز به آسانسور هستند و در آينده ایستگاه شهيد صدر در نیمه شمالی خط یک نیز به بهره‌برداري خواهد رسيد.

او افزود: استفاده از آسانسور براي معلولين، افراد خاص و سالمندان در اولويت قرار دارد.مسافرانی که از آسانسور استفاده می‌کنند باید بلیت خود را پس از پیاده شدن از آسانسور به گیت‌های کنترل که مقابل در آسانسور در سطح ایستگاه‌ها تعبیه شده، ارایه دهند.

کد خبر 411041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha