همشهری آنلاین: سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان پس از خروج تحقیرآمیز از مرحله گروهی جام‌جهانی روسیه آماده محاکمه از سوی افکار عمومی و رسانه‌ها هستند.

یواخیم لو

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، توني كروس كه از معدود بازيكنان موفق تيم شكست‌خورده يواخيم لو در مرحله گروهي جام‌جهاني 2018 است، در بدو ورود به آلمان در فرودگاه فرانكفورت مسئوليت شكست فاجعه‌بار را پذيرفت و خطاب به خبرنگاران گفت: «به اندازه كافي تلاش نكرديم و حالا نمي‌توانيم همه چيز را به گردن بخت بد بيندازيم. ما شايسته بالا رفتن نبوديم و آنچه اتفاق افتاد، حق‌مان بود.»

بازيكن مياني تيم ملي آلمان و باشگاه رئال مادريد كه با زدن گل دقيقه 95 به سوئد در بازي دوم اميد را به اردوي ژرمن‌ها بازگردانده بود، افزود: «اگر ما نتوانستيم در 90 دقيقه به كره‌جنوبي گل بزنيم، يعني شايسته بالا رفتن از گروه نبوديم. در هر سه بازي تمام تلاش‌مان را كرديم كه يك گل زودهنگام بزنيم اما اين تلاش‌ها نتوانست توپ را از خط دروازه بگذراند. همين اتفاق باعث شد در نهايت همه چيز مشكل‌تر شود.»

كروس با اشاره به نااميد بودن همه بازيكنان و گروه فني تيم ملي فوتبال آلمان گفت: «همه ما بسيار ناراحت و عصباني هستيم اما اين ناراحتي در شرايط فعلي به كار نمي‌آيد. تلاش كرديم فوتبال بازي كنيم اما نتوانستيم اوضاع را سر و سامان بدهيم. زندگي آسان‌تر مي‌شد اگر يك گل مي‌زديم. نمي‌دانم اين تاريك‌ترين لحظه فوتبال آلمان است يا نه اما يكي از بدترين‌هاست. فكر مي‌كرديم قرار است طولاني‌ترين از اين در روسيه بمانيم.»

اين نخستين بار از 1938 يعني 80 سال پيش بود كه تيم ملي فوتبال آلمان نتوانست از مرحله گروهي بالا برود. با اين حال، يوگي لو هنوز تصميم خود را براي ماندن تا پايان قرارداد در 2020 يا كنار كشيدن از هدايت مانشافت اعلام نكرده است.

کد خبر 409281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha