همشهری آنلاین: معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته با شعار نه شرقی، نه غربی و حفظ استقلال، توانست روی پای خود بایستد.

رضا عبداللهی

به گزارش ایرنا ، سرتیپ دوم پاسدار رضا عبداللهی در یادواره شهدای هفتم تیر و 313 شهید شهرستان مهریز یزد افزود: ایران با اقتدار و با تکیه بر دین و اطاعت از ولایت فقیه به راه خود ادامه می دهد.

وی اظهار داشت: آرمان جمهوری اسلامی دفاع از مظلومان و مقابله با ابرقدرتهاست و ایستادگی و مقاومت نظام ما باعث ظهور بیداری اسلامی در منطقه شده است.

یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: ملت های اسلامی با الگو برداری از جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی ، آمریکا و اسراییل بویژه در عراق، سوریه و یمن که الگویشان انقلاب اسلامی ماست ایستاده اند.

عبداللهی به مسائل اقتصادی و معیشتی اشاره و تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ما قابل حل است به شرط آن که نگاهمان به خارج از کشور نباشد و بر تولید و توان داخلی تکیه کنیم.

وی به حادثه هفتم تیر اشاره کرد و گفت: شهادت شهید بهشتی و 72 تن توسط منافقین کوردل که از عمال آمریکا بودند صورت گرفت، وظیفه ماست که دشمن را بشناسیم و با توکل بر خدا در مقابل آنان مقاومت کنیم.

معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: انقلابی عمل کردن و مدیریت جهادی، رمز موفقیت ماست بنابراین نباید به اروپا و آمریکا که دو لبه یک قیچی هستند اعتماد کرد.

عبداللهی به اهمیت همدلی مردم و مسوولان در برابر زیاده خواهی های اروپا و آمریکا اشاره و از حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

یادواره شهدای هفتم تیر و 313 شهید مهریز، امشب /جمعه شب/ هم در حسینیه وحدت این شهرستان برگزار می شود.

مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

کد خبر 409250

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha