مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۴ دی ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

مراسم تجلیل از شهروندان ایده‌پرداز فرصتی بود تا معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران، در آن از راه‌اندازی 22 مرکز کار آفرینی در شهر تهران خبر دهد.

به گفته او به تعداد مناطق تهران، مراکز کار آفرینی ایجاد خواهد شد که 14مرکز راه‌اندازی شده و چندین مرکز نیز آماده افتتاح است.

او از همکاری دانشگاه تهران در این راستا  خبر  داد و اضافه کرد که با همکاری دانشگاه تهران یک کلینیک کار آفرینی نیز در این دانشگاه تشکیل شده که راه‌اندازی این مراکز می‌تواند از این حرکت پشتیبانی کند.

به گزارش سما، احمد نوریان گفت: سازمان‌ها برای بقای خود نیازمند اندیشه‌های نو و نظرات بدیع و تازه هستند و افکار و نظرات جدید مانند روحی در کالبد سازمان‌هاست.

وی افزود: مدیریت شهری جزو بزرگ‌ترین مجموعه‌های متولی در امر اداره شهر است که وظایف خطیری را بر عهده دارد و این وظایف زمانی به‌طور همه جانبه اجرا می‌شود که شهرداری بپذیرد به تنهایی قادر به انجام وظیفه نیست.

نوریان با بیان این که مشارکت معنادار مردمی را یک اصل می‌دانیم، اظهار کرد: ما پیشرفت سازمان را در گرو نوآوری می‌دانیم و معتقد به مدیریت تحول آفرین هستیم که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن ریسک‌پذیری، خلاقیت و نوآوری است.

وی با اشاره به اینکه در هر بخشی که موفق بوده‌ایم، به ظرفیت‌ها و اندیشه‌های خود تکیه کرده‌ایم، گفت: شهروند خلاق در کنار شهرداری خلاق، شهر خلاق را به‌دنبال دارد.

معاون شهردار در ادامه بیان داشت: ایده‌هایی که با سرعت قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشند، با حوزه‌های مربوطه هماهنگ می‌شوند تا پس از کارشناسی لازم برای اجرایی کردن آنها اقدام شود اما این کار نیاز به ظرفیت‌سازی خواهد داشت.

کد خبر 40907

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز