همشهری آنلاین: دیدار دو تیم انگلیس و پاناما در دومین تجریه خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از گروه G آغاز شد که این دیدار با برتری ۶ بر یک انگلیس به پایان رسید.

تیم انگلیس

به گزارش ایسنا، دو تیم انگلیس و پاناما در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نیژنی برابر هم قرار گرفتند.

  • نیمه اول

بازی با قضاوت داور مصری آغاز شد و انگلیس توپ و میدان را در همان ابتدای بازی به دست آورد.

دقیقه ۸: کرنر انگلیس با سانتر تریپیر به روی دروازه ارسال شد و ضربه سر جان استونز دروازه پندو را باز کرد و انگلیس را پیش انداخت.

دقیقه ۱۶: حرکت بازیکنان پاناما از سمتراست توپ را در پشت محوطه جریمه به بارسناس رساند و شوت کات‌دار و زیبای این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه پیکفورد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: پاس در عمق به لینگارد او را در موقعیتی تک به تک قرارداد که شماره ۷ انگلیس با خطای اسکوبار متوقف شد و داور اعلام پنالتی کرد. هری کین پشت توپ ایستاد و توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۳۱: سانتر هندرسون با ضربه سر مک‌گوایر از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: پاس استرلینگ به لینگارد در پشت محوطه جریمه، این بازیکن را صاحب توپ کرد که شوت استثنایی این بازیکن به تور دروازه پاناما چسبید تا گل سوم سه‌شیرها به ثمر برسد.

دقیقه ۴۰: حرکت ترکیبی انگلیسی‌ها با همکاری هندرسون و کین توپ را در دهانه دوازه به استرلینگ رساند که ضربه سر این بازیکن را دروازه‌بان مهار کرد و استونز در برگشت باز هم با ضربه سر دروازه پاناما را باز کرد.

دقیقه ۴۴: هنگام ضربه کرنر گودوی، هری کین را متوقف کرد تا داور برای بار دوم اعلام پنالتی کند و باز هم کاپیتان سه‌شیرها پشت توپ قرار بگیرد و گل دوم و خود و پنجم انگلیس را به ثمر برساند.

  • نیمه دوم

بازی دو تیم در نیمه دوم با سوت داور مصری شروع شد.بعد از آنکه چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ها ایجاد شد انگلیس به گل رسید.

دقیقه ۶۲: ضربه روبن لوفتوس چیک با برخورد به هری کین وارد دروازه پاناما شد تا با خوش شانسی این بازیکن هت تریک کرده باشد و در ادامه تعویض شد و روی نیمکت نشست تا برای بازی با بلژیک استراحت کند.

دقیقه ۷۸: بالوی موفق شد اولین گل تاریخ پاناما را در جام جهانی به ثمر برساند و فیلیپه بالوی توانست تاریخ سازی کند.داور: گریشا قائد (مصر)

در نهایت این دیدار با نتیجه 6 بر یک به سود انگلیس خاتمه یافت.

اطلاعات بازي:

  • ورزشگاه: نیژنی
  • گل: استونز(۸ و ۴۰)، هری کین(۲۱ ، ۴۴ و ۶۲) و لینگارد (۳۶) برای انگلیس، بالوی (۷۸) برای تونس
  • کارت زرد: اسکوبار و کوپر برای پاناما، لوفتوس چیک برای انگلیس
  • ترکیب انگلیس: جردن پیکفورد، کیل واکر، جان استونز، هری مگیر، جسی لینگارد، جردن هندرسون، هری کین، رحیم استرلینگ، تریپر، اشلی یانگ و روبن چیک
  • ترکیب پاناما : خایمه پندو، میشل موریو، فیلدل اسکوبار، رومن تورس، گابریل گومس، بلاس پرس، ادگارد بارسناس، آرماندو کوپر، اریک دیویس، آنیبال گودوی و خوسه لوییس رودریگس
کد خبر 408849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha