همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای همه مشمولانی که در طرح نخبگان ثبت نام کرده و دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۷ هستند را برای اعزام به خدمت سربازی فراخواند.

مشمولان

به گزارش ايرنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که در طرح نخبگان ثبت نام و مورد تایید قرار گرفته اند و دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه 1397 هستند، به خدمت سربازی فراخوانده شدند.

بر همین اساس، همه مشمولان فوق موظف هستند روز شنبه دوم تیر ماه 97 در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند.

این اطلاعیه می افزاید: افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح با عنوان آموزش نخبگان نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور و یا اطلاع از آخرین وضعیت خود براساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛ این دسته از مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتی را در مرکز آموزش شهید مدرس سپاه پاسداران سپری و پس از اتمام دوره آموزشی،پروژه تحقیقاتی خود را ادامه خواهند داد.

بر همین اساس مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ فوق برای آنان صادر نشده، می بایست برای پیگیری درخواست خود به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح واقع در بزرگراه شهید بابایی، دانشگاه دفاع ملی ستاد کل نیروهای مسلح مراجعه کنند، همچنین دانشجویان و یا فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس و بالاتر برای بهره مندی از طرح نخبگان می بایست به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح به نشانی ذکر شده مراجعه کنند.

کد خبر 408202

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha