پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس گفت باید واقعیت را دید، گروهی از بازیکنان تیم رفتند که برای آنها آروزی موفقیت دارم و از طرفی ما از سوی فیفا در خصوص جذب بازیکن محروم هستیم اما به کارمان ادامه می‌دهیم

برانکو

به گزارش مهر، کادر فنی پرسپولیس در حالی تعطیلات میان فصل را پشت سر می‌گذارد که به دلیل محرومیت این باشگاه از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستند لیست خریدی را به حمیدرضا گرشاسبی تحویل دهند تا وی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس مشغول خرید و مذاکره با بازیکنان مدنظر شود.

با این حال خروج برخی بازیکنان نظیر صادق محرمی و فرشاد احمدزاده از لیست بازیکنان به دلیل ترانسفر به باشگاه‌های اروپایی سبب شد تا گرشاسبی با اجازه برانکو ایوانکوویچ وارد مذاکره با بازیکنان جدید شود.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص این موضوع گفت: بله! من با آقای گرشاسبی ارتباط تنگاتنگی دارم. کاملا مثل همیشه هماهنگ هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور بازیکنانی نظیر سروش رفیعی و مهدی شیری در لیست خریدش تصریح کرد: باشگاه از حضور در نقل و انتقالات محروم است. بنابراین نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم. بازیکنانی که نام بردید خوب هستند اما باشگاه از حضور در نقل وانتقالات محروم است. روزانه با آقای گرشاسبی در تماس هستیم و کاملا می‌دانیم چه اهدافی را دنبال می کنیم. اما شرایط فعلی را که محروم هستیم هم در نظر بگیریم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت که این روزها در کرواسی به سر می‌برد درباره رفتن صادق محرمی و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس و همچنین نبودن نام محسن مسلمان در لیست بازیکنان مدنظرش تصریح کرد: تک تک بازیکنانی که اسم بردید برای پرسپولیس زحمت کشیدند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. همین و بس! برای تمام آنها بهترین‌ها را در تیم‌های جدیدشان آرزو می‌کنم. ما هم به کارمان با تمام قدرت ادامه می‌دهیم تا به اهدافمان برسیم.

کد خبر 407362

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha