همشهری آنلاین: ماساژور تیم استقلال خوزستان با بیان این‌ که باشگاه سه سال است که پولش را پرداخت نکرده است، تهدید به خودسوزی کرد و گفت: زندگی‌ام نابود شد و امروز نیز به دلیل این‌که نتوانستم اجاره خانه‌ام‌ را پرداخت کنم، صاحب‌خانه قصد دارد وسایل‌ من را به بیرون از خانه بریزد

غم

علی موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: پنج سال است که به عنوان ماساژور استقلال خوزستان در حال فعالیت هستم. تنها منبع درآمدی من همین شغل است که این باشگاه برای مدت سه سال است، پولی به من نداده است.

وی ادامه داد: این باشگاه حتی سالی که تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را هم به دست آورد، پول من و دیگر ماساژورها و همچنین تدارکات تیم را نداد. ما نیز پا به پای دیگر اعضای تیم در طول فصل تلاش می‌کنیم تا بازیکنان به خوبی برای مسابقات آماده شوند.

این ماساژور گفت: این همه تلاش کردیم ولی مسئولان هیچ توجهی به ما نداشتند. خود من تاکنون ۱۰۰ بار برای گرفتن حق‌الزحمه‌ام به باشگاه رفته‌ام ولی کسی جوابگو نبوده است. اکنون هم در این هوای گرم ۲۰ روز است که از صبح تا ظهر مقابل باشگاه هستم ولی هیچ‌کسی نیست و مدیرعامل باشگاه ۲۰ روز است که یا در تهران یا خارج از کشور به سر می‌برد.

وی افزود: من به مدیرعامل باشگاه هم گفته‌ام که همسرم باردار است و حتی پول درمان او را ندارم. اجاره خانه‌ را هم هنوز پرداخت نکرده‌ام و پدر و مادر پیرم که بیمار هستند نیز با من زندگی می‌کنند ولی مسئولان باشگاه این شرایط را درک نمی‌کنند.

موسوی عنوان کرد: امروز نیز به دلیل این‌که شش ماه است نتوانستم اجاره خانه‌ را پرداخت کنم، صاحب‌خانه قصد دارد وسایل‌ من را به بیرون از خانه بریزد و به خاطر همین همسر باردارم به خانه پدرش رفته است و من مانده‌ام و پدر و مادر بیمارم. زندگی من نابود شده ولی مسئولان استقلال خوزستان به فکر نیستند. باور کنید اگر مسئولان توجه نکنند خودم را جلوی درب باشگاه آتش خواهم زد، چرا که شرایط بسیار سختی دارم.

ياد‌آوري: عكس صفحه تزئيني است

کد خبر 407152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha