همشهری آنلاین: سخنگوی فراکسیون امید اعلام کرد که هیچ نهادی نمایندگان فراکسیون را به خاطر حمایت از مطهری تهدید نکرده است.

به گزارش ايرنا، بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید درباره برنامه این فراکسیون برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما در فراکسیون امید کمیته‌ای تشکیل دادیم و جدای از آن هیأت رئیسه فراکسیون هم در این باره فعالیت‌ها و بحث‌هایی داشته و در این باره نظرخواهی کرده است؛ ضمن اینکه تجربه دو سال گذشته را بررسی کرده‌اند. به طور کلی می‌توان گفت که کارهای خوبی برای انتخابات هیأت رئیسه انجام داده‌ایم.

پارسایی افزود: مجمع عمومی فراکسیون امید، تصمیم نهایی درباره انتخابات هیأت رئیسه مجلس را فردا صبح قبل از شروع جلسه علنی اتخاذ می‌کند و هر تصمیمی هم که گرفته شود تصمیم فراکسیون است و همه از آن تمکین می‌کنیم.

او درباره کاندیداتوری عارف تصریح کرد: درخواست از طرف نماینده‌ها برای کاندیداتوری آقای عارف در انتخابات هیأت رئیسه خیلی زیاد است. در حالی که سال گذشته درخواست‌های زیادی برای حضور ایشان نداشتیم ولی امسال بیش از حد انتظار نمایندگان درخواست کردند که ایشان در انتخابات هیأت رئیسه حضور داشته باشد.

پارسایی در بخش دیگر گفت‌وگوی خود درباره فعالیت‌هایی که علیه حضور علی مطهری در هیأت رئیسه مجلس انجام می‌شود، گفت: دیروز هم در این باره با آقای مطهری صحبت کردم و به ایشان گفتم در صحبتی که با اعضای فراکسیون امید داشتم همه اعلام کردند که تا به حال هیچ نهاد و یا سازمانی آنها را به خاطر حمایت از شما تهدید نکرده است. ولی اگر هم صحبتی در این باره با اعضای فراکسیون می‌شد با توجه به اینکه فراکسیون امید مستقل است، قطعا اعضا تمکین نمی‌کردند.

او ادامه داد: کلیه تصمیمات درباره انتخابات هیأت رئیسه فردا گرفته می‌شود و قطعا مطهری هم مورد حمایت خواهد بود، ولی بهرحال باید این تصمیم در مجمع عمومی اتخاذ شود.

پارسایی تأکید کرد: من دیدم که بعضی از رسانه‌ها به این موضوع دامن زدند که برخی اعضای فراکسیون را به خاطر حمایت از مطهری تهدید کرده‌اند. رسانه‌ها باید اخلاق حرفه‌ای را حفظ کنند و فقط بر اساس گمانه‌ها مطلبی را منتشر نکنند که باعث ایجاد شک و شبهه در اذهان عمومی شود. رسانه باید حرفی که می‌زند، مستند باشد. گمانه‌زنی و نشر چنین اخباری به صلاح نیست.

کد خبر 406675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha